poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: Problem z wadliwym towarem i zachowanie w tej sytuacji firmy ktora go sprzedala.  (Przeczytany 5801 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline peter124

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
Witam jakis miesiac temu zakupilem w sklepie internetowym z siedziba w Kibæk montazownice do opon za 8500kr. Montazownica od poczatku zle dzialala sciagnalem moze z 6 opon i zepsula sie calkowicie, po poltora tygodnia mialem wyjazd do PL i wlasnie wrocilem i chce zalatwoc sprawe. Gwarancja jest 2 lata. Dzwonie do firmy a oni mowia ze mam ja odeslac na wlasny koszt oni naprawia i odesla na swoj koszt. Moim zdaniem to nieuczciwe nawet w PL przysylaja serwis(poniewaz maszyna wazy ponad 200kg i odeslanie jej jak i spakowanie graniczy z cudem) a w Danii kaza mi placic pewnie z 700kr za wysylke maszyny ktora zepsula sie po poltora tygodnia a od poczatku szwankowala?? Czemu mialbym ponisic tego koszty? Jak sie zepsuje znowu po tygodniu znowu mam placic i wysylac? Nie mowiac juz o tym ze podlaczenie pneumatyki nie jest zgodne ze standardami UE tylko chinskie i nie da sie jej podlaczyc. Nie moge w to uwierzyc ze dunczyk bedzie odsylal cos takiego i ze jego tez tak potraktuja. Prosze o porade.

Offline baerchen

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: +0/-3
  • Płeć: Mężczyzna
wiec zadzwon do nich jeszcze raz i opowiedz dokladnie o wszystkich swoich watpliwosciach a na pewno nikt nie bedzie robil wiekszych problemow z przyjazdem i serwisem maszyny ;)

Offline peter124

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
No wlasnie jest problem bo maja mnie gdzies. Nie mowie po dunsku pewnie dlatego i powiedzieli ze nic nie moga zrobic, ze moge isc do sadu ale watpia ze to cos da. Paranoja to nie dzika afryka zeby tak traktowac klienta.

varszafiak

  • Gość
podaj linka do ich strony ,  sa tam pewnie jakies warunki reklamacji.

Offline jamjurand

  • Doświadczony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 1
  • -Otrzymane: 7
  • Wiadomości: 1445
  • Reputacja: +4/-1
  • Płeć: Mężczyzna
Popros kogos ze znajomoscia dunskiego zeby zadzwonil i zapytal o rade w  Forbrugerklagenævnet (oficjalna organizacja obrony klientow)
tel: 70131330


Offline Mario87

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja: +0/-1
  • Płeć: Mężczyzna
witam, jeżeli chodzi o prawo duńskie, to musi być ono dostosowane do europejskiego, czyli działa podobnie jak w Polsce. Otóż jeżeli kupiłeś produkt ze sklepu wysyłkowego, nie musi on posiadać serwisu mobilnego i naprawy gwarancyjnej dokonuje się w miejscu dystrybucji, po uprzedniej wysyłce. Pamiętaj sklep ten znajduje się w innym mieście i to tak jak byś zakupił osobiście tę wyważarkę w tym sklepie z tym że otrzymałeś ją pocztą, więc tak samo jak np buty zakupione w innym mieście musisz dostarczyć do do punktu sprzedaży, gdyż to sprzedawca reprezentuje cię przed producentem (jeżeli nie prowadzi takowy sieci autoryzowanych serwisów). Zapewne gdzieś na stronie bądź na karcie gwarancyjnej są zawarte takie informacje. W Danii przy zakupie wielu dóbr można nabyć dodatkowe ubezpieczenie, np do dużego tv, gdzie po zgłoszeniu usterki przysyłają pana dużym autem, który sprawdza rzecz, pakuje, zabiera i jedzie do punktu sprzedaży bądź serwisu. Tak więc myślę iż taka organizacja za wiele nie pomoże, gdyż za pewne odbywa sie to zgodnie z prawem. Ps. A poza tym, jeżeli uważałeś, iż produkt miał wadę fabryczną nie powinieneś go dalej użytkować.

Offline jamjurand

  • Doświadczony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 1
  • -Otrzymane: 7
  • Wiadomości: 1445
  • Reputacja: +4/-1
  • Płeć: Mężczyzna
Rozmowa z Fobrugerankernævnet pomoze mu na pewno w okresleniu jego obecnego statusu i ewt. mozliwosci uniewaznienia handlu. Naprawde jeszcze nie slyszalem o ustalonych juz przez EU obowiazujacych prawach klienta.

poloniainfo.dk


Offline Mario87

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja: +0/-1
  • Płeć: Mężczyzna
ale za to funkcjonuje coś takiego jak uregulowane prawo gwarancji i rękojmi, a to już daje duże pole manewru

poloniainfo.dk


 

mam problem zezrozumieniem angielskich slowek

Zaczęty przez piatkaDział Tłumaczenia

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 8431
Ostatnia wiadomość 04 Gru 2007, 15:08:04
wysłana przez piatka
problem z ubezpieczeniem auta w Alka

Zaczęty przez marinaDział Pomoc!

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 12224
Ostatnia wiadomość 05 Mar 2010, 11:07:02
wysłana przez vera
problem z wydaniem CPR (albo z pracodawcą)

Zaczęty przez Tomasz RakowskiDział Podatki

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 7636
Ostatnia wiadomość 29 Lis 2010, 10:47:23
wysłana przez CHOINA
Problem z logowaniem sie do banku

Zaczęty przez patrykos93Dział Pomoc!

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 11239
Ostatnia wiadomość 15 Wrz 2016, 20:03:06
wysłana przez daniaa
Problem

Zaczęty przez Łukasz22Dział Tłumaczenia

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 6007
Ostatnia wiadomość 20 Sty 2008, 00:37:01
wysłana przez mala_z_Aarhus