poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: Szukamy domu, mieszkania i lokalu na gabinet Kosmetyczny,masażu i tatuażu !!  (Przeczytany 8156 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline klimaty

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
Witam !! Chcemy z moją partnerką otworzyć w Kopenhadze gabinety: -kosmetyczny,masażu,tatuażu !! Agata jest dyplomowanym kosmetologiem z wieloletnim doświadczeniem (własny gabinet kosmetyczny o szerokiej gamie usług kosmetycznych, ja (Marek) jestem z zawodu rehabilitantem specjalizującym sie w masażach -klasyczny,orientalne np. gorącymi kamieniami,bańkami chińskimi, bambusami oraz akupresura, jestem również specjalistą w dziedzinie gimnastyki rehabilitacyjnej i leczniczej.Ponadto zajmuję się tatuażem, makijażem permanentnym oraz percingiem.Chcielibyśmy spróbować swoich sił w tych dziedzinach w Danii a najlepiej w Kopenhadze, mieszkamy w Polsce niedaleko Świnoujścia więc mielibyśmy niedaleko do Polski.Poszukujemy na terenie Kopenhagi domu do wynajęcia względnie mieszkania oraz lokalu na wyżej wymienione działalności, szukamy również osoby kobiety, wiek obojętny ze znajomością języka duńskiego i polskiego jako asystentki-recepcjonistki, najlepiej osoby biegle mówiącej w tych językach mieszkającej długo w Danii znającej realjia tego kraju !! Podaję kontakt do nas : e-mail :mareksalaga@interia.pl tel. +48 0-501-446-897, domowy: +48 0-91-38-64-679, skyp : kklimaty, GG- 570-10-55 Pozdrawiamy prosimy o ewentualną pomoc i czekamy na kontakt Agata i Marek !!
« Ostatnia zmiana: 15 Sty 2009, 09:07:14 wysłana przez klimaty »

lina

  • Gość