poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.

Aktualności:

Autor Wątek: PayPal, DK - PL, osoba prywatna - firma  (Przeczytany 11488 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Domnik

• Młodszy
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 10
  • Reputacja: +2/-0
PayPal, DK - PL, osoba prywatna - firma
« dnia: 23 Gru 2011, 19:57:22 »
Witam :)

Chciałbym poruszyć wątek PayPalu, mam zamiar kupić coś w polsce, za ponad 3.500kr, więc nie chciałbym aby skończyło się to tym że dam kasę a nic nie otrzymam.
Sprawa wygląda tak, mam wysłać pieniądze PayPal'em, aczkolwiek jestem w tym zielony.. do wysłania jest coś około 3.5 / 4 tys dkk, pieniądze ma otrzymać firma, sęk w tym jak to zrobić, szukałem poradników na google, ale wszystko odnoście polski.. ;/ Pieniądze pobiorą mi z konta? Gdzie w takim razie muszę podać nr konta ponieważ przy rejestracji mnie o nr konta nie proszono..
Ogólnie to podstawy :)) Krok po kroku jakby ktoś wytłumaczył, to byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego :)
Cytat od kogoś mądrego, stąd..
'Iraq, Afghanistan, to już było... Teraz odpoczynek...
Dlaczego? -Bo niewłaściwi ludzie dowodzą...
Kapitanie wrócisz?... -Wrócę jak oni odejdą...'

varszafiak

• Gość
Odp: PayPal, DK - PL, osoba prywatna - firma
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Gru 2011, 20:02:28 »
Czesto place ale .
Jutro.. .OK?
Trza pabusegi zagniatac  ;)

Offline Domnik

• Młodszy
  • *
  • Podziękowania
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Gru 2011, 20:10:18 »
Ok, OK, ja mam jeszcze trochę czasu :))

Pozdrawiam i smacznych pabusegów życzę :D

Offline leo1

• Doświadczony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 1
  • -Otrzymane: 23
  • Reputacja: +7/-1
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Gru 2011, 21:33:35 »
Ja tez uzywam bardzo czesto pay pala i nigdy nie bylo problemow,jest to bezpieczna opcja zaplaty poniewaz jesli nie trzymasz zamowionego towaru za ktory zaplaciles masz gwarantowany zwrot kasy.

Offline Domnik

• Młodszy
  • *
  • Podziękowania