poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.

Aktualności:

Autor Wątek: Kalkulacje zwrotu podatku  (Przeczytany 4066 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline justice85

• Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 3
  • -Otrzymane: 0
  • Reputacja: +0/-0
Kalkulacje zwrotu podatku
« dnia: 08 Paź 2012, 09:22:07 »
Witam,

Czy na stronie SKATu po zalogowaniu się za pomocą TastSelv kode istnieje taka opcja jak szybkie sprawdzenie jaki byłby zwrot podatku po rozliczeniu się (coś na kształt kalkulacji)? Tak jak osoby pracujące w Holandii mogą sobie za pomoca kalkulatora sprawdzic jaki zwrot dostaną.

Czy żeby dowiedzieć się jaki będzie zwrot podatku muszę się po prostu rozliczyć za pomocą "Ændre årsopgørelsen eller indberet selvangivelsen"?

Bardzo proszę o odpowiedź, bo jestem zielona w tym temacie, a obiecałam koledze, że pomogę mu w rozliczeniu się z podatku.

Offline Nela

• Początkujący
  • *
  • Podziękowania
Odp: Kalkulacje zwrotu podatku
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Paź 2012, 12:12:37 »
Witam,

Czy na stronie SKATu po zalogowaniu się za pomocą TastSelv kode istnieje taka opcja jak szybkie sprawdzenie jaki byłby zwrot podatku po rozliczeniu się (coś na kształt kalkulacji)? Tak jak osoby pracujące w Holandii mogą sobie za pomoca kalkulatora sprawdzic jaki zwrot dostaną.

Czy żeby dowiedzieć się jaki będzie zwrot podatku muszę się po prostu rozliczyć za pomocą "Ændre årsopgørelsen eller indberet selvangivelsen"?

Bardzo proszę o odpowiedź, bo jestem zielona w tym temacie, a obiecałam koledze, że pomogę mu w rozliczeniu się z podatku.

Jezeli jesteś zielona w tym temacie to lepiej mu nie pomagaj. Sorry ale sprawy rozliczeń to cięzki temat niech robią to te osoby co mają o tym pojęcie a na forum jest takich parę osób. Pozdrawiam

Offline roga

• Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 43
  • -Otrzymane: 347
  • Reputacja: +113/-24
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Paź 2012, 16:08:59 »