poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)  (Przeczytany 148856 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline 1941

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 1153
  • -Otrzymane: 728
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: +1/-0
    • Autor wpisu.
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #825 dnia: 22 Wrz 2013, 10:24:11 »


Szkoda ze jeszcze ta Ewa nie mówi ludziom że do tego ćwiczenia bierze ( efedrynę , clenbuterol . t3 . oxandrolon , yohanbinę ) i ze temu tak wygląda  8) a ciemnota  przed tv się poci a efektów brak  :-[


Czesio morda moja, ty zyjesz??? Milo ze sie udzielasz  :) Wlasnie mialem doczynienia ze strasznie "dyskretna" ochrona hehehehe no Czesio Ciebie pewnie tam braklo, choc i tak bylo calkiem hihihihi Nie, nie !!!! nie mysl ze lomot jakis tylko pogaduchy hehehe
Autoryzacja wpisów :  http://www.poloniainfo.dk

Offline aisak

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 2333
  • -Otrzymane: 626
  • Wiadomości: 3712
  • Reputacja: +10/-5
  • Płeć: Kobieta
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #826 dnia: 22 Wrz 2013, 10:42:56 »


Szkoda ze jeszcze ta Ewa nie mówi ludziom że do tego ćwiczenia bierze ( efedrynę , clenbuterol . t3 . oxandrolon , yohanbinę ) i ze temu tak wygląda  8) a ciemnota  przed tv się poci a efektów brak  :-[
Jak Ty juz cos walniesz, to zalamke idzie przezyc ::). Spokojnie mozna osiagnac takie efekty bez "odzywek". Tylko, ze ja mam takie doswiadczenia po silowni. Nie wiem, jak to wyglada po jej treningu, bo za czyms takim nie przepadam, ale MOZLIWE TO JEST.

Ciemnota? :o Bo sam bierzesz konskie dawki, a bez nich to cienki bolek ;) :D?
"Bądź uroczy dla swoich wrogów – nic ich bardziej nie złości.... :)))"

Offline 1941

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 1153
  • -Otrzymane: 728
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: +1/-0
    • Autor wpisu.
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #827 dnia: 22 Wrz 2013, 11:10:43 »
Jak Ty juz cos walniesz, to zalamke idzie przezyc ::). Spokojnie mozna osiagnac takie efekty bez "odzywek". Tylko, ze ja mam takie doswiadczenia po silowni. Nie wiem, jak to wyglada po jej treningu, bo za czyms takim nie przepadam, ale MOZLIWE TO JEST.

Ciemnota? :o Bo sam bierzesz konskie dawki, a bez nich to cienki bolek ;) :D?

Czesio nie bierz do siebie ona pewnie chce ale sie boi powiedziec  ;) ;D ;D ;D
Autoryzacja wpisów :  http://www.poloniainfo.dk

Offline czesio

  • Młodszy
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 16
  • -Otrzymane: 32
  • Wiadomości: 140
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #828 dnia: 22 Wrz 2013, 13:55:21 »
Jak Ty juz cos walniesz, to zalamke idzie przezyc ::). Spokojnie mozna osiagnac takie efekty bez "odzywek". Tylko, ze ja mam takie doswiadczenia po silowni. Nie wiem, jak to wyglada po jej treningu, bo za czyms takim nie przepadam, ale MOZLIWE TO JEST.

Ciemnota? :o Bo sam bierzesz konskie dawki, a bez nich to cienki bolek ;) :D?

co do końskie dawki to mam sexu na co dzień  ;D ale dla ciebie to obce bo z kompem raczej sie nie da.

Ja nie pisałem o odrzywkach tylko sterydach które ona bierze a co do efektów to jak byś tyle ćwiczyła co pisała pierdoł to może by były- bez odbioru

1941 żyję ale jak większość co wskoczyła na forum stwierdzam że nie chce mi sie kłócić z co poniektórymi modrymi głowami co śmiecą w każdym temacie - ozdrawiam

Offline aisak

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 2333
  • -Otrzymane: 626
  • Wiadomości: 3712
  • Reputacja: +10/-5
  • Płeć: Kobieta
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #829 dnia: 22 Wrz 2013, 14:38:52 »
co do końskie dawki to mam sexu na co dzień  ;D ale dla ciebie to obce bo z kompem raczej sie nie da.

Ja nie pisałem o odrzywkach tylko sterydach które ona bierze a co do efektów to jak byś tyle ćwiczyła co pisała pierdoł to może by były- bez odbioru

1941 żyję ale jak większość co wskoczyła na forum stwierdzam że nie chce mi sie kłócić z co poniektórymi modrymi głowami co śmiecą w każdym temacie - ozdrawiam
Jak krolik :o, super, ciesze sie razem z Toba ;).

Po pierwsze, geniuszu :): ODZYWKI

Po drugie: "odzywki" napisalam w cudzyslowie, co oznacza (krotki wyklad z zakresu klasy 4 polskiej szkoly podstawowej :D ), ze nie traktuje mojej wypowiedzi doslownie, ale metaforycznie (slowko dla "uczonych" ;), ale nie chce mi sie tego Tobie tlumaczyc, wybacz :) ).

Ps. Co to jest "modra" glowa oraz "ozdrawiam" ::) :D?

Przy okazji, interpunkcja sie klania, ale to juz, rozumiem, za duzy wysilek na przezarte sterydami cialo, bo rozumu nie podejrzewam ;).

Ps2. Gdybys tyle cwiczyl, co sie medrkowal, to sterydow bys nie potrzebowal ;) :D.

Kolejnego, nadmuchanego... zycze :D
"Bądź uroczy dla swoich wrogów – nic ich bardziej nie złości.... :)))"

Offline 1941

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 1153
  • -Otrzymane: 728
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: +1/-0
    • Autor wpisu.
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #830 dnia: 23 Wrz 2013, 13:36:11 »
A katujcie, sie na tych silowniach, ja znalazlem cos takiego    ;) ;D ;D ;D

http://facet.interia.pl/seks-i-zwiazki/news-seks-jest-lepszy-od-silowni,nId,1020523
Autoryzacja wpisów :  http://www.poloniainfo.dk

Offline aisak

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 2333
  • -Otrzymane: 626
  • Wiadomości: 3712
  • Reputacja: +10/-5
  • Płeć: Kobieta
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #831 dnia: 23 Wrz 2013, 17:24:04 »
Sie nie katuje juz, tez znam lepsze sposoby ;). Link fajny :D
"Bądź uroczy dla swoich wrogów – nic ich bardziej nie złości.... :)))"

poloniainfo.dk

Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #831 dnia: 23 Wrz 2013, 17:24:04 »

Offline vordingborg

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 77
  • -Otrzymane: 550
  • Wiadomości: 1899
  • Reputacja: +58/-30
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #832 dnia: 23 Wrz 2013, 18:23:01 »
A może skończyć z obżarstwem  ???

Offline aisak

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 2333
  • -Otrzymane: 626
  • Wiadomości: 3712
  • Reputacja: +10/-5
  • Płeć: Kobieta
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #833 dnia: 23 Wrz 2013, 22:02:11 »
A może skończyć z obżarstwem  ???
A miesnie to zbuduje ;)?
"Bądź uroczy dla swoich wrogów – nic ich bardziej nie złości.... :)))"

Offline 1941

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 1153
  • -Otrzymane: 728
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: +1/-0
    • Autor wpisu.
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #834 dnia: 24 Wrz 2013, 01:27:58 »
A miesnie to zbuduje ;)?


Miesnie zbuduje  ???  ::) przeciez to normalne, ze zalezy to od tego jak "sprzet" na ktorym sie cwiczy bedzie karmil  ;D ;D ;D
Autoryzacja wpisów :  http://www.poloniainfo.dk

Offline aisak

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 2333
  • -Otrzymane: 626
  • Wiadomości: 3712
  • Reputacja: +10/-5
  • Płeć: Kobieta
Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #835 dnia: 24 Wrz 2013, 11:47:53 »

Miesnie zbuduje  ???  ::) przeciez to normalne, ze zalezy to od tego jak "sprzet" na ktorym sie cwiczy bedzie karmil  ;D ;D ;D
Fakt 8)
"Bądź uroczy dla swoich wrogów – nic ich bardziej nie złości.... :)))"

poloniainfo.dk

Odp: Wiosna idzie! Czyli o dietach, dietkach , cwiczeniach i takie tam ;)
« Odpowiedź #835 dnia: 24 Wrz 2013, 11:47:53 »

 

czosnek niedzwiedzi czyli ramsløg

Zaczęty przez fajaDział Przepisy z różnych stron świata.

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 8564
Ostatnia wiadomość 13 Mar 2012, 21:51:35
wysłana przez faja
Administracyjne zamykanie wątków, czyli "szopka noworoczna"

Zaczęty przez ArtarDział Hydepark

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 11606
Ostatnia wiadomość 02 Lis 2007, 20:13:25
wysłana przez willy
Eurowizja czyli MGP

Zaczęty przez psychopataDział Kultura

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 3374
Ostatnia wiadomość 19 Maj 2013, 11:21:45
wysłana przez Jomir
Propozycje - czyli co chcielibyście zmienić/dodać/wywalić z forum/portalu

Zaczęty przez willyDział Informacje

Odpowiedzi: 226
Wyświetleń: 148092
Ostatnia wiadomość 06 Lis 2015, 13:02:22
wysłana przez Jomir
My w Danii czyli problem adaptacji

Zaczęty przez MaudalinkaDział Hydepark

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2278
Ostatnia wiadomość 01 Lut 2009, 14:22:05
wysłana przez Maudalinka