Ogólne > Rodzina ...

wymogi dotyczące rodzinnego- matka w Danii, dziecko w PL

<< < (2/4) > >>

lukkua:
Witam.
Ja jestem nowy w Danii, bo dopabuse od 22.10.2013 sie tu zjawilem:) Mam taka sprawe, czytam watki dotyczace zasilku rodzinnego i sprawdzam to sobie na necie i wszytsko sie zgadza. Mam tylko jeden problem, by zalogowac sie do Udbetaling Danmark potrzeba nemid, ja go posiadam, ale gdy dochodzi do logowania okazuje sie, ze potrzebny jest mi cyfrowy podpis, bo jak pisza, moj nemid jest za slaby, bo tyczy bankowosci internetowej. skad mam wziasc ten cyfrowy podpis??
Na stronie nemid.nu teoretycznie mozna zamowic ten podpis, tylko, ze jak probowalem to okazalo sie ze dotyczy to osob z dunskim paszportem lub prawem jazdy, gdyz trzeba wpisac muer albo jednego, albo drugiego. czy musze sobie najpierw zalatwic dunskie prawo jazdy????? No chyba ze ja czegos nie zauwazylem na tej stronie:(

Tricia:
Musisz pójść do swojej komuny ( borgerservice) i powiedzieć,że chcesz nem id.Wez zółtą kartę i dowód polski.Wydarzą Ci od ręki.Przynajmniej kiedyś wydawali :)

beenpl20:

--- Cytat: lukkua w 05 Gru 2013, 14:16:27 ---Witam.
Ja jestem nowy w Danii, bo dopabuse od 22.10.2013 sie tu zjawilem:) Mam taka sprawe, czytam watki dotyczace zasilku rodzinnego i sprawdzam to sobie na necie i wszytsko sie zgadza. Mam tylko jeden problem, by zalogowac sie do Udbetaling Danmark potrzeba nemid, ja go posiadam, ale gdy dochodzi do logowania okazuje sie, ze potrzebny jest mi cyfrowy podpis, bo jak pisza, moj nemid jest za slaby, bo tyczy bankowosci internetowej. skad mam wziasc ten cyfrowy podpis??
Na stronie nemid.nu teoretycznie mozna zamowic ten podpis, tylko, ze jak probowalem to okazalo sie ze dotyczy to osob z dunskim paszportem lub prawem jazdy, gdyz trzeba wpisac muer albo jednego, albo drugiego. czy musze sobie najpierw zalatwic dunskie prawo jazdy????? No chyba ze ja czegos nie zauwazylem na tej stronie:(

--- Koniec cytatu ---