poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: Od czego zacząć?  (Przeczytany 66624 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline megaobeear

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 1
  • -Otrzymane: 1
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Kobieta
Od czego zacząć?
« dnia: 07 Lip 2014, 21:00:25 »
Czołem! Kilka dni temu przyszło mi potwierdzenie ze studiów, że się dostałam :) Teraz mam mały problem i proszę o pomoc starszych kolegów i koleżanki. :) Od czego powinnam zacząć załawianie papierków? I właściwie co mogę załatwić? Żeby otrzymać CPR muszę mieć pozwolenie na pobyt (tak?), a żeby uzyskać pozwolenie na pobyt to co powinnam zrobić? Jak mam udowodnić Duńczykom, że mam po co tu być? I w ogóle da się cokolwiek załatwić wcześniej niż rozpoczęcie studiów? Jestem zupełnie zielona w tym temacie. :< Z góry dziękuję za Wasze podpowiedzi :)
P.S
mieszkam już w Kopenhadze :)

Offline Jomir

  • Super
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 599
  • -Otrzymane: 1087
  • Wiadomości: 7757
  • Reputacja: +154/-86
Odp: Od czego zacząć?
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Lip 2014, 21:14:28 »
To pora zaczac trenowac szare komorki... albo wziac sie w garsc. Na forum pisano o tym wiele razy, i to nie dawno.

NA stronach urzedu, informacje sa nawet po polsku!

http://www.statsforvaltningen.dk/site.aspx?p=8169

Lenistwo? Bezradnosc? czy chec pochwalenia sie swiatu, ze JESTEM JUZ w Kopenhadze???
Fanatisme er, når man fordobler indsatsen, men har glemt målet.

Offline megaobeear

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 1
  • -Otrzymane: 1
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Kobieta
Odp: Od czego zacząć?
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Lip 2014, 09:01:02 »