poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.

Aktualności:

Autor Wątek: CPR a zameldowanie  (Przeczytany 4191 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nemeczek

• Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Reputacja: +0/-0
CPR a zameldowanie
« dnia: 18 Lip 2015, 10:37:29 »
Hej,

w sierpniu zaczynam studia. Oczywiście chiałbym załatwić SU asap. Ale trzeba zacząć od CPR.

Oferty mieszkaniowe dzielą się na takie który pozwalają na "CPR Registration" i na takie które nie.
Czy jako student muszę mieć mieszkanie które pozwala na bycie użytym do CPR? Czy mogę poszukać jakieś dorywczej pracy (której i tak będę potrzebował do SU) i na tej podstawie i tego że studiuję uzyskać CPR?

Offline zaq

• Zwykły
  • *
  • Podziękowania
  • -Otrzymane: 14
  • Reputacja: +6/-0
Odp: CPR a zameldowanie
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Lip 2015, 13:01:29 »
Nie chce Cie straszyc, ale jesli dopabuse teraz szukasz mieszkania to mozesz obudzic sie z reka w nocniku.. Jeszcze zalezy gdzie, ale w Kopenhadze jest bardzo trudno cos znalezc za przystepna cene.
Do CPR potrzebujesz adres zameldowania, czyli ten gdzie mieszkasz i gdzie przychodzi ewentualna poczta.
CPR bez problemu dostaniesz przedstawiajac tylko zaswiadczenie o przyjeciu na studia. Powodzenia.

Offline Nemeczek

• Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Otrzymane: 0
  • Reputacja: +0/-0
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Lip 2015, 20:46:22 »
Nie chce Cie straszyc, ale jesli dopabuse teraz szukasz mieszkania to mozesz obudzic sie z reka w nocniku.. Jeszcze zalezy gdzie, ale w Kopenhadze jest bardzo trudno cos znalezc za przystepna cene.
Do CPR potrzebujesz adres zameldowania, czyli ten gdzie mieszkasz i gdzie przychodzi ewentualna poczta.
CPR bez problemu dostaniesz przedstawiajac tylko zaswiadczenie o przyjeciu na studia. Powodzenia.