poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: Meldunek w Polsce a double domicile w SKAT  (Przeczytany 7142 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wiktorkk

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: +0/-0
Meldunek w Polsce a double domicile w SKAT
« dnia: 02 Mar 2016, 11:06:43 »
Witam wszystkich,
Przybywam z takim pytaniem:
Aktualnie studiuję w Danii, nie pracuję, ale pracowałem przez jakiś czas w zeszłym roku. Chciałbym dostać tymczasowe pozwolenie na poruszanie się samochodem na polskich rejestracjach w Danii wg dokumentu 21 059.
Ponieważ pracowałem przez chwilę, wg SKATu już jestem w systemie jako pracujący, więc muszę spełnić dodatkowe warunki, żeby otrzymać tzw. "double domicile". Z tego co się dowiedziałem to warunki są takie:
- pobyt w Danii czasowy
- regularne wycieczki do Polski
- żona / dziecko / DZIEWCZYNA mieszkająca pod tym samym adresem w Polsce (dokładnie tak mi powiedziała Pani w SKACIE).
I tutaj jest moje pytanie: czy SKAT ma możliwość w jakikolwiek sposób sprawdzić kto jest zameldowany w moim mieszkaniu w Polsce? I jeśli tak to w jaki sposób?
Bo tak naprawdę, jeśli dziewczyna mieszkająca pod tym samym adresem wystarcza, to mógłbym wpisać, że mieszkam z kimkolwiek, z Anną Lewandowską choćby.
Czy ktoś się orientuje w tym temacie?
Pozdrawiam serdecznie

Offline roga

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 43
  • -Otrzymane: 347
  • Wiadomości: 3750
  • Reputacja: +113/-24
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Meldunek w Polsce a double domicile w SKAT
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Mar 2016, 13:04:05 »