Ogólne > Dania i o Danii

Bilet na prom Scandiles kupiony przez directferries.com

(1/1)

skoczon:
Dzień dobry.
Wybieram się na urlop do Danii i mam pytanie do bardziej doświadczonych osób w temacie biletów na promy Scandilines kupione za pośrednictwem directferries.com.
Po zakupie biletu troszkę trwało zanim potwierdzenie dostałem na maile - najpierw skończyły się miejsca na daną godzinę, zmieniłem na późniejszą, w końcu po 4 dniach i dwóch wykonanych telefonach  dostałem na maila potwierdzenie rezerwacji.
W mailu mam informację:
"Wydrukuj ten email wraz z załącznikami i zabierz go ze sobą do portu."
I tu mam pierwsze pytanie - mail nie zawiera załączników. Mam tylko nr referencyjny directferries (zaczynający się od DPF) i numer referencyjny Scandilines zaczynający się od S razem z kodem kreskowym. W dalszej części są dane o rejsie, dane pasażerów itp... Wszystko wygląda dobrze poza tą informacją o załącznikach.
Drugie pytanie: z wydrukowanym mailem (rozumiem, że najważniejszy jest kod kreskowy) podjeżdżam do bramki Self-Service?
Trzecie pytanie: w mailu mam odnośnik, przez który mogę teoretycznie zarządzać moją rezerwacją. Klikam w odnośnik, podaję adres email i nr eferencyjny i dostaję informację: "Nie znaleziono żadnych rezerwacji na tym koncie" Może wynika to z tego, że bilet jest tylko w jedną stronę i nie ma możliwości zmiany terminu?
Pozdrawiam
Szymon

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej