poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: Praca dla asystentki ds. administracyjnych, Dania – Herning  (Przeczytany 92 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline asystentka

  • Zarejestrowany
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 0
  • Reputacja: +0/-0
Do obowiązków Asystentki należy:
-logistyczne, organizacyjne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach,
-przygotowanie zestawień, sprawozdań, raportow,
-administrowanie dokumentacji z obszaru ksiegowosci,
-zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji wewnątrz firmy  oraz współpraca z pracownikami,
-planowanie, koordynowanie, rekrutacja nowych pracownikow, przygotowanie podstawowych dokumentow zwiazanych z zatrudnieniem pracownikow,
-koordynacja oraz realizowanie biezacych zadan wyznaczonych przez dyrektora.   

Asystentka powinna cechować się, m.in.:
-min. wyksztalceniem srednim, mile widziane wyksztalcenie wyzsze,(kierunki preferowane: ekonomia, zarzadzanie, marketing, logistyka),
-otwartosc na rozwoj, zdobywanie nowej wiedzy i doswiadczen,
-doswiadczenie na samodzielnym stanowisku zwiazanym z obsluga biura,
-zdolnościami organizacyjnymi i interpersonalnymi, komunikatywnością, wysoką kulturą osobistą,
-umiejętnościami samodzielnej pracy pod presją czasu oraz w zmieniajacych sie okolicznosciach,   
-dobrej organizacji pracy wlasnej, inicjatywa, otwartoscią na roznorodnosc,
-kreatywnością, zaangazowaniem  i odpowiedzialnością,
-umiejetnosciami  szybkiego uczenia sie, umiejetnosciami analitycznymi,
-dobra znajomosci jezyka angielskiego (w mowie i pismie), lub znajomosc jezyka dunskiego - umozliwiajaca swobodne komunikowanie sie z klientami firmy,
-doswiadczenie na podobnym lub pokrewnym stanowisku,
-odpornosc na stres,
-praktyczne posługiwanie się pakietem MS Office (Exel, Word), sprzętem biurowym,
-czynne prawo jazdy kat. B

Gdzie odbywałaby się praca ?
-miejsce pracy: Herning, Dania,
-praca również w terenie (spotkania z pracownikami, klientami).

Co oferujemy w zamian ?
-ciekawa, pełna wyzwań prace w firmie doradztwa personalnego o 11 letnim istnieniu na rynku duńskim,
-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowy o prace na terenie Danii.
-samodzielność w działaniu,
-praca, która wiąże się z rożnym natężeniem kontaktów z ludźmi,
-atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
-pakiet socjalny,
-możliwość rozwoju poprzez różnorodność zadań.

Uprzejmie informujemy, ze skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane oferta pracy prosimy o przesłanie CV na maila: asystentkadania17@gmail.com

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

Dziękujemy.

poloniainfo.dk