poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: Miła sasiadka:)  (Przeczytany 3809 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline IRISYA

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Kobieta
Miła sasiadka:)
« dnia: 01 Gru 2008, 13:20:28 »
Bardzo proszę o Poradę. Otóż mam bardzo miłą sąsiadkę, która ostatnio mnie zaskoczyła, bo powiesiła na klatce dla moich córeczek czapki Mikołaja i codziennie dostają prezenty :). Jest to bardzo sympatyczne, i wiem, ze taka jest tradycja tutaj w Danii, ale nie wiem jak się zachować i jak się jej odwdzięczyć poza podziekowaniami.
Problemem jest  moja znajomość języka duńskiego, niestety angielski tez nie jest za dobry :( Proszę o porady co zrobić , bo kompletnie nie znam się na duńskich konwenansach :-\  Pozdrowienia

Offline Jomir

  • Super
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 599
  • -Otrzymane: 1087
  • Wiadomości: 7757
  • Reputacja: +154/-86
Odp: Miła sasiadka:)
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Gru 2008, 14:43:22 »
Najpierw pomyslalam sobie, ze tez nie wiem :)
Ale przyszlo mi cos do glowy. W Kvickly na przyklad (choc w kazdym wiekszym sklepie tez na pewno) mozna kupic mase materialow do samodzielnego wykonania ozdob swiatecznych, moze dziewczynki z Twoja pomoca zrobil by cos dla tej Pani, moze stroik?
Mysle, ze bedzie to mile i na pewno ucieszy, zwlaszcza jesli dzieciatka zrobia to same.
Fanatisme er, når man fordobler indsatsen, men har glemt målet.

Offline IRISYA

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Kobieta
Odp: Miła sasiadka:)
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Gru 2008, 15:45:52 »