poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: FERIEKONTO <pilne!>  (Przeczytany 5073 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

gość

  • Gość
FERIEKONTO <pilne!>
« dnia: 14 Kwi 2009, 17:01:49 »
proszę o przetłumaczenie:

Hvis du har henvendt dig om nedenstående emner, finder du dit svar her. Har du henvendt dig om andre emner, vil din e-mail blive besvaret inden for 10 dage.

This is an autoreply. If your e-mail is in English, you will receive an answer in English within 10 working days.

    * Hvem skal underskrive mit feriebevis?
      Er du i arbejde eller selvstændig, skal kun du underskrive. Modtager du overførselsindkomst, skal din kommune eller a-kasse også underskrive. Læs mere på www.feriekonto.dk
    * Hvordan logger jeg ind på FerieKontos hjemmeside?


Brug adgangskoden, som står på dit feriebevis for at logge dig ind på www.feriekonto.dk. Du kan også bestille en ny adgangskode ved at klikke her.

    * Har min arbejdsgiver indbetalt til FerieKonto?


Log dig ind her for at se, om din arbejdsgiver har indbetalt. Er der ikke indbetalt til FerieKonto, beder vi dig venligst kontakte din arbejdsgiver eller din fagforening.

    * Hvornår får jeg mine feriepenge udbetalt?


Log dig ind her for at se, om vi har udbetalt dine feriepenge. Har vi modtaget dit feriebevis går der ni hverdage, inden pengene er på din Nemkonto. Dog tidligst en måned før din første feriedag (pengene er til disposition tre bankdage efter udbetalingsdatoen).

    * Mit feriebevis er væk. Kan jeg få tilsendt et nyt?


Bestil venligst et nyt feriebevis ved at klikke her.

    * I hvilken bank er mine feriepenge overført til?


Bor du i Danmark, har vi overført dine penge til din Nemkonto. Bor du i udlandet, skal du gå ind på www.feriekonto.dk og registrere dine kontooplysninger.

    * Kan jeg får mine feriepenge udbetalt i udlandet?


Vi skal have dine udenlandske bankoplysninger, dvs. bankens navn og adresse, SWIFT kode, IBAN nummer og kontonummer samt din nye adresse og cpr. nummer, for at udbetale pengene til dig i udlandet. Det koster 70 kr.

    * Jeg har ikke afholdt alle mine feriedage fra forrige år. Kan jeg få mine feriepenge alligevel?


Er din ferie ikke afholdt på grund af feriehindring, skal du afkrydse i rubrikken feriehindring. Se bagsiden af dit feriebevis og afkryds hvilken feriehindring, der gælder for dig. Har du afholdt en del af din ferie, skal du sende feriebeviset eller brev til os. Cpr. nummer og datoen for den afholdte ferie skal du angive samt din arbejdsgivers underskrift på ferietidspunktet.

    * Jeg vil gerne have rettet antallet af mine feriedage – hvordan gør jeg?


Kontakt venligst din arbejdsgiver. Det er kun din arbejdsgiver, der kan rette antallet af dine feriedage.

kop2500

  • Gość
Odp: FERIEKONTO <pilne!>
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Kwi 2009, 19:17:25 »
masz fantazje toc nie ma sensu wszystkiego tlumaczyc bo po co napisz co cie nurtuje, to jest informacja jakie sa procedury wypelniana karty wczasowej itd. jednak nadmienie ze sam wypelniasz ja i podpisujesz tylko jak nie pracujesz i jestes na zwiazkach to oni musza ja podpisac i wtedy nie otrzymujesz zwiazkow podczas wczasow, wiec jesli nie masz pracy to nie spiesz sie z tym masz na to rok czasu do 30 kwietnia a moze uda ci sie wczesniej otrzymac prace i bedziesz mogl pracowac i kase miec, masz np. 20 i pol dnia wiec wpisujesz 20 dni i zaznaczasz iksem pol dnia i podpisujesz i masz kase na koncie do dziewieciu dniu -tylko podaj im gdzie ta kase maja ci wplacic, jesli nie mieszkasz juz w polsce to tez kase dostaniesz ale wpisz wtedy im polskie konto na serwerze wczasowym chyba ze chcesz miec je wplacone na dunskie i samemu je wybrac bedac w danii wtedy nie tracisz na kursie

Tula

  • Gość
Odp: FERIEKONTO <pilne!>
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Kwi 2009, 20:45:21 »
wtedy nie otrzymujesz zwiazkow podczas wczasow
Przepraszam, ale jakich zwiazkow nie otrzymuje podczas wczasow?

poloniainfo.dk

Odp: FERIEKONTO <pilne!>
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Kwi 2009, 20:45:21 »

 

SKAT PILNE!

Zaczęty przez cpvDział Tłumaczenia

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4704
Ostatnia wiadomość 19 Kwi 2009, 01:28:26
wysłana przez kop2500
SKAT: Application for permit to drive a foreign registered motor ... PILNE !!!

Zaczęty przez piotrekp72Dział Pomoc!

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 7405
Ostatnia wiadomość 08 Maj 2009, 11:16:49
wysłana przez piotrekp72
Residence document pilne wejdź

Zaczęty przez Karol123411Dział Praca w Danii

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 6153
Ostatnia wiadomość 09 Mar 2018, 14:51:44
wysłana przez Jomir
Pilne! jest praca dla elektryka samochodowego

Zaczęty przez NisseDział Praca w Danii

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 3352
Ostatnia wiadomość 27 Gru 2013, 12:07:20
wysłana przez Nisse
Pilne pytanie

Zaczęty przez dkDział Pomoc!

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 4060
Ostatnia wiadomość 03 Sty 2011, 17:45:47
wysłana przez dk