Ogólne > Informacje

Nowy regulamin forum

(1/6) > >>

willy:
Regulamin portalu i forum PoloniaInfo.dk
Obowiązuje od dnia 1.04.2018

Postanowienia ogólne

§1 Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:


* Wydawca - właściciel portalu - osoba posiadająca wszelkie prawa do nazwy PoloniaInfo.dk oraz zarządzająca portalem i forum.
* Administrator - osoba zarządzająca forum i portalem czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum.
* Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu.
* IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci.
* Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników.
* Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika.
§2 Korzystanie z forum jest bezpłatne.

Posty

§3 Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik. Publikując post, użytkownik wyraża zgodę na publikowanie na forum jego treści.

§4 Adminstratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści.

§5 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność. Treść postu powinna być zgodna z NETYKIETĄ.

§6 Złamanie zasady §5 łączy się z możliwością bezpośredniego, natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.

§7 Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne bez podania przyczyny.

§8 Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem §6.

§9 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów.

§10 Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu.

§11 Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy.

§12 Usuwania postów i tematów na tym forum dokonują wyłącznie administratorzy i moderatorzy. Ze względu na charakter forum, nie ma możliwości usunięcia tematu lub postu, jeśli nie naruszają one regulaminu. Każda bowiem wypowiedź może wnosić coś do omawianej problematyki i może stanowić pomoc lub wskazówkę dla innych. Prośby o ich usuwanie będą zatem ignorowane. Jeśli przez pomyłkę podajesz w poście jakieś informacje, które nie powinny być publicznie znane, w ciągu 60 minut od momentu napisania posta masz możliwość wprowadzenia do niego zmian (przycisk [edycja] przy każdym poście).

§13 Zabrania się umieszczanie jakichkolwiek przekazów reklamowych bez zgody administracji forum, w tym odnośników do innych stron internetowych, bez bezpośredniego związku z tematem.

Nazwy użytkownika (nicki)

§14 Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).

§15 Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www

§16 Zastosowanie do nazw użytkowników mają również przepisy §5 i §6.


Podpisy (sygnatury)

§17 Zastosowanie do podpisów mają przepisy §5 i §6.

§18 Umieszczanie w podpisach linków do innych stron oraz reklam wymaga zgody Administratora. W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW). Nie stosowanie się do tego wymogu będzie się wiązało z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum.

Ogłoszenia

§19 W dziale ogłoszeń obowiązują specjalne zasady


* 1.Zabrania się umieszczania ogłoszeń niezgodnych z prawem, lub balansujących na granicy prawa.
* 2.Tytuł ogłoszenia powinien krótko i rzeczowo opisywać treść ogłoszenia.
* 3.Ogłoszenie powinno być umieszczone w odpowiednim dziale
* 4.Ogłoszenie powinno zawierać CONAJMNIEJ jedną dowolną formę kontaktu.
* 5.Dopuszczalne jest umieszczenie jednego ogłoszenia tygodniowo o takiej samej lub podobnej treści.
* 6.Zabrania się umieszczania jakichkolwiek linków do stron internetowych bez zgody wydawcy portalu.
* 7.Zabrania się umieszczania treści reklamowych bez zgody wydawcy portalu.
* 8.Pamiętaj że twój adres IP zostanie zapisany w systemie na wypadek nadużyć.
* 9.Możliwość poprawiania i kasowania ogłoszeń została wyłączona, są one automatycznie kasowane po 14 dniach.
* 10.Ze względu na spamowanie forum przez nielegalnych przewoźników, w działach TRANSPORT ogłoszenia mogą zamieszczać TYLKO zarejestrowani użytkownicy.
* 11.Wydawca zastrzega sobie prawo odmowy publikacji ogłoszenia lub jego skasowania bez podania przyczyny.
* 12.Ogłoszenia niezgodne z POWYŻSZYM regulaminem, regulaminem forum, lub ogólnie przyjętymi zasadami (w tym NETYKIETA), - będą usuwane BEZ OSTRZEŻENIA.
Postanowienia końcowe

§20 Portal wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum.

§21 Adres email jest wykorzystywany dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła.

§22 Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.

§23 W przypadkach, których niniejszy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku. Ostateczną decyzję podejmuje zawsze administrator.

§24 Zaznajomienie się z niniejszym regulaminem jest konieczne aby móc się zarejestrować i korzystać z forum

§25 Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania. Wydawca portalu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące od momentu ich opublikowania.



Polityka Prywatności dla domeny PoloniaInfo.dk

Poniżej znajduje się informacja o danych osobistych pobieranych w momencie odwiedzin PoloniaInfo.dk. Nigdy nie sprzedajemy ani nie przekazujemy tych informacji innym podmiotom.

Dane osobowe

Jedynymi danymi jakie są przez nas wymagane i są przechowywane jest adres email do potwierdzenia konta i nick użytkownika. Dane te nie są przez nas w jakikolwiek przetwarzane ani udostępniane.

Administrator danych

Administratorem danych jest Administrator portalu poloniainfo.dk - Kontakt z administratorem email: forum@poloniainfo.dk

Usunięcie danych

Usunięcia wszystkich danych związanych z portalem PoloniaInfo.dk można dokonać samodzielnie logując się na swoje konto, następnie z menu nacisnąć przycisk [Profil] - wyświetli się strona z ustawieniami profilu. Wybrać opcje [Usuń to konto] i postępować zgodnie z informacjami na ekranie.
Alternatywnym sposobem jest wysłanie PW do administratora forum z prośbą o usuniecie konta.

Pliki z logami

Tak jak większość innych witryn internetowych, zbieramy i wykorzystujemy dane zawarte w plikach logów. Informacje z plików logów zawierają Twój numer IP, nazwę sieciową komputera (host), Twojego dostawcę Internetu (na przykład TDC, czy 3), przeglądarkę, z której korzystasz (na przykład Internet Explorer lub Mozilla Firefox), czas jaki spędzasz na stronie oraz które strony otwierasz, korzystając z naszego serwisu.

Pliki cookie i sygnalizatory WWW

Wyświetlamy pochodzące z zewnętrznych serwisów reklamy, aby utrzymać naszą stronę. Niektórzy z tych reklamodawców (np. Google poprzez program Google AdSense) mogą używać takich technologii jak pliki cookie, czy sygnalizatory WWW, co w momencie wyświetlania ich reklam na naszej stronie spowoduje przesłanie reklamodawcom informacji zawierających Twój adres IP, dostawcę Internetu, typ przeglądarki, z której korzystasz i w niektórych przypadkach informację o zainstalowaniu dodatku Flash. Na ogół jest to używane do wyświetlania użytkownikom reklam z ich okolicy lub dobierania reklam na podstawie stron, które odwiedzili wcześniej.

Pliki cookie DoubleClick DART

Ponadto możemy wykorzystywać pliki cookie DART, dla celów wyświetlania reklam przez system Google DoubleClick, który tworzy plik ciasteczka, kiedy odwiedzasz strony internetowe, używające systemu reklamowego DoubleClick (włączając w to niektóre reklamy Google AdSense). Ten plik cookie jest używany do prezentowania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań (”interest based targeting”). Reklamy dobierane będą na podstawie historii stron, które odwiedziłeś/aś. System DART wykorzystuje “informacje niepozwalające na identyfikację użytkownika”. NIE śledzi on informacji osobistych, jak Twoje imię, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, numer NIP, numery kont bankowych lub kart kredytowych. Możesz w każdej chwili wyłączyć ten system na tej stronie.

Facebook

Od 1 kwietnia 2018, strona jest częściowo zintegrowana z FACEBOOK'iem. W związku z tym FACEBOOK może zbierać różne dane od osób posiadających konto na FACEBOOK, jak ich nie posiadających. Niestety nie mamy żadnego wpływu na te dane. Aby korzystać z naszej strony nie trzeba udzielać żadnych uprawnień dla FACEBOOK'a. Nigdy też nasz strona nie będzie wysyłać żadnych informacji w waszym imieniu ani też umieszczać żadnych informacji na waszych profilach.

Żadne dane tak osobowe jak i inne nie są przez nas zbierane ani w jakikolwiek sposób przetwarzane czy wykorzystywane.

Wyłączenie Cookies

Możesz zdezaktywować lub całkowicie wyłączyć pliki cookies na naszych stronach lub stronach naszych reklamodawców w opcjach swojej przeglądarki internetowej lub wybierając odpowiednią opcję w programach typu firewall. Wyłączenie plików cookie może jednak spowodować niemożliwość pełnego wykorzystania opcji naszego serwisu.

Manior:
Mam poważne wewnętrzne opory w zaakceptowaniu §20.
Rozumiem, że administratorzy mają ochotę i niezaprzeczalne prawo do zwrotu kosztów
prowadzenia forum, a może nawet do zarobienia pewnej sumy na czysto.
Nie mam nic przeciwko temu. Wiem, że umieszczanie reklam jest sposobem na zarabianie.
Jednak uważam, że przesadą jest bierne udzielenie mojej zgody na akceptowanie
wysyłania SPAMU na mój e-mail. Uważam, że powinny byc pewne moralne granice i ochrona
użytkowników, którzy w końcu tworzą zawartośc tego forum.
Wygląda na to, że prawdziwym powodem wymogu rejestrowania się użytkowników
jest nie podniesienie poziomu wypowiedzi osób ukrywających się pod nickami gości, lecz zebranie
jak największej ilości adresów e-maili.
Jakoś przetrawiłem agresję i namolnośc reklam jako przedostatniego postu w tematach,
ale z zaakceptowaniem wysyłania spamu na mój e-mail się nie zgadzam.
Czy jedynym wyjściem w tym wypadku jest zlikwidowanie mojego konta ?

roga:
Przychylam sie do opinii poprzednika dot. § 20.

Komentarz dot. § 5 i § 6: W paragrafie 5:"zabrania sie.......obrazajace czyjes uczucia". Kto decyduje o tym, ze wypowiedz jest obrazajaca???.

Paragraf 6: nie przestrzeganie § 5 (np. wypowiedzi obrazajace czyjes uczucia) spowoduje powiadomienie organow scigania !!!

To moderator bedzie mial pelne rece roboty - przynajmniej kilka razy dziennie !!!

Peter:
"§20 Adres email jest wykorzystywany dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła. Wydawca zastrzega sobie prawo do wysyłania treści reklamowych oraz newsletter w imieniu swoim jak i zleceniodawców na podany przy rejestracji adres email, jednak nie częściej niż 1 raz na tydzień."

To nic innego jak spam, a to jest i powinno być karalne. Ja znikam z tego forum

willy:
Dziękuję za komentarze.
Postaram się po krótce odpowiedzieć na pytania.

§20 - Punkt ten jest nieco na przyszłość, i w chwili obecnej nie planuję wykorzystania tej możliwości. Brakuje oczywiście tam zapisu o możliwości zrezygnowania z newslettera. Poprawię to gdy tylko zredaguję to na nowo. Puki co treść o newsach i reklamach zostaje usunięta do czasu przeredagowania i przygotowania pozostałej infrastruktury.

Redagując ten punk na pewno nie miałem na myśli rozsyłanie spamu.

§5 i §6 - Decyduje o tym osoba obrażona/pomówiona itd i po zgłoszeniu do administratora podejmowane są dalsze kroki adekwatne do zaistniałej sytuacji. (kilka tego typu interwencji już się zdarzyło, łącznie z przekazaniem danych odpowiednim organom)


Był też  błąd w numeracji, §19 był 2 razy. teraz §20 ma numer §21

Niestety osoba która wspierała portal finansowo wycofała się z przyczyn niezależnych i portal musi się sam zacząć finansować :(
Niebawem czeka nas też przeprowadzka (kolejna) na nowy, tym razem już niezależny serwer...

Mam nadzieję że uspokoi to was i waszą prywatność. :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej