Ogólne > Podatki

Jestem kompletnie zielona :/.....

(1/17) > >>

magraf:
Witam wszystkich forumowiczów  :)

Dzisiaj dopabuse co się zalogowałam na forum,bo wczoraj się dowiedziałam,że na pocztku roku z mężusiem i naszym 14 mieszięcznym synkiem będziemy wyjeżdżali do Danii na stałe  :o Już wcześniej czytałam różne tematy na forum i co tylko znalazłam tyczącego się pobytu w Danii,ale jest dużo sprzecznych informacji....niestety. (to tak w ramach wstępu)

1.Chciałabym się dowiedzieć jak wygląga rejestracja Nasza jako legalnych mieszkańców Danii.Zaznaczę,że mój mąż będzie miał legalną pracę i duńską umowę.Gdzie takiej rejestracji się dokonuje,ile się czeka i jak to w ogóle się odbywa?

2.Co to jest "żółta karta" i jak ją zdobyć??

3.Kwestia mieszkania....na początek chcemy wynająć.Jakie są koszty wynajmu,czy jest kaucja i ile średnio wynosi i koszty utrzymania mieszkania np.3 pokojowego lub 2.

4.Jak wygląda kupno mieszkania??Za jakiś czas chielibyśmy kupić coś na kredyt.Mąż dobrze zarabia,ale nie wiem kiedy ja pójdę do pracy...mam nadzieję,że szybko :)Jak wyglądają kredyty.Czytałam gdzieś,że obcokrajowcom ciężko jest kupić mieszkanie czy dom w Danii,bo oni ziemi nie chcą sprzedawać.Czy to prawda??

5.Chciałabym założyć swoją działalność gospodarczą (kosmetyczną) i jak do tego w ogóle się zabrać??

Jeżeli ktoś byłby tak uprzejmy odpowiedzieć mi na te pytania to będę wdzięczna.A może zna jakieś linki to też chcętnie poczytam.

Dziękuję z góry...i do usłyszenia :-*

mala_z_Aarhus:
Dzien dobry i witamy w Danii.
Prosze skorzystac z wyszukiwarki ( na gorze z przzyciskiem szukaj) i na pewno znajdzie pani odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.

Crash:
zgadza się, wszystko się juz przewinęlo, poniewaz wszyscy pytaja o to samo :)

magraf:

--- Cytat: Crash w 02 Paź 2007, 10:28:11 ---zgadza się, wszystko się juz przewinęlo, poniewaz wszyscy pytaja o to samo :)

--- Koniec cytatu ---