poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: Jestem kompletnie zielona :/.....  (Przeczytany 24270 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline magraf

  • Młodszy
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 82
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Kobieta
Odp: Jestem kompletnie zielona :/.....
« Odpowiedź #45 dnia: 02 Paź 2007, 22:02:16 »
Może to kwota roczna a nie miesięczna? ;)
Wtedy rzeczywiście nie robi wrażenia.

Miesięcza z tego co wiem.

Offline magraf

  • Młodszy
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 82
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Kobieta
Odp: Jestem kompletnie zielona :/.....
« Odpowiedź #46 dnia: 02 Paź 2007, 22:06:03 »
ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, nie mow, Gootie moze zechce wrocic do Danii :o

Jejeu  :) Ja tylko zapytałam czy to dużo,a tu tak watek się rozwinął.Nic więcej nie napiszę w tej kwesti dopóki na 1000% nie będę pewna (naocznie).A jak to się potwierdzi co pracodawca duński mu proponuje to wtedy napisze coś więcej o tej firmie i o pracy.Dodam,że praca ciężka,niebezpieczna,mało zdrowa i kupa godzin do wyrobienia (przynajmniej teraz) i na północy Danii  :)

Klingon

  • Gość
Odp: Jestem kompletnie zielona :/.....
« Odpowiedź #47 dnia: 02 Paź 2007, 22:17:26 »
40.000 kr. netto to chyba 80.000 brutto. Dla lekarzy jest to może normalna wypłata, ale jak pisała Mirra, wielu wykształconych ludzi zarabia połowę, a inni jeszcze mniej. Czy to jest dużo zależy od Twoich oczekiwań. Dla mnie jest to duża kwota jako wypłata ale w Danii każdy poradzi sobie z jej wydaniem. ;D

Offline Jomir

  • Super
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 599
  • -Otrzymane: 1087
  • Wiadomości: 7757
  • Reputacja: +154/-86
Odp: Jestem kompletnie zielona :/.....
« Odpowiedź #48 dnia: 02 Paź 2007, 22:21:13 »