Ogólne > Podatki

Jestem kompletnie zielona :/.....

<< < (11/17) > >>

Jomir:
Ale lekarki tez tyle nie maja...
W polskiej szkole mamy trzy mamy lekarki i jak powiedzialam im, ze moja kolezanka dostala 65.000 brutto powiedzialy, ze to tylko mozliwe jesli zostala ordynatorem... Bo dla nich taka kwota to marzenie.

magraf:

--- Cytat: Mirra w 02 Paź 2007, 22:21:13 ---Ja jakos nie wierze, ze Polak (nawet na managerskim stanowisku - no chyba ze TOP MANAGEMENT - w co znowu nie wierze, ze wzieli Polaka!! ) bedzie zarabial tyle netto co dunski adwokat, analityk bankowy czy informatyk progarmujacy w Oracalu....

Dodam, ze zarowno adwokatka jak i analityk dostali te prace pol roku temu i byli bardzo dumni z wynegocjowanych stawek !!!

Ale zycze powodzenia.

--- Koniec cytatu ---

Hmmm,no wiesz....u nas w PL analityk bankowy nie zarabia tyle kasy.Może połowę z tego w co wątpię.Co do programistów to też żadna rewelacja....a co do adwokatów to różnie bywa.nie ma stałej pensji bo wszystko zależy od rodzaju sprawy i ich ilości.Znam adwokatkę co spokojnie miesięcznie ma ponad 20 000 zł.
Także porównaie które zastosowałaś to jest takie sobie.W branży budowlanej w PL jak trafi się dobra robota to 20 tyś można mieć.

Zaznaczę,że w chwili obecnej mój mąż nie zarabia 20 000 zł!!!!Żeby ktos sobie nie pomyslał,że on tyle kasy ma  ;D.Nie...niee,a szkoda,bo by się zdało.Ma troche mniej  ;)

magraf:

--- Cytat: Mirra w 02 Paź 2007, 22:23:37 ---Ale lekarki tez tyle nie maja...
W polskiej szkole mamy trzy mamy lekarki i jak powiedzialam im, ze moja kolezanka dostala 65.000 brutto powiedzialy, ze to tylko mozliwe jesli zostala ordynatorem... Bo dla nich taka kwota to marzenie.

--- Koniec cytatu ---

65 tyś to rozumiem,że w koronach.W PL to lekarz średnio 3 tyś max,chyba że ma swoją poraktykę albo bierze na boku  :D.W szpitalu więcej nie ma napewno.Moja mama pracuje w szpitalu takze wiem.A ordynator to tez kokosów nie zarabia.