Ogólne > Podatki
Jestem kompletnie zielona :/.....
magraf:
Ja w każdym razie nie znam programistów w PL co zarabiają 10 000zł.Miłej nauki ;D
magraf:
--- Cytat: Klingon w 02 Paź 2007, 22:35:58 ---Też zależy ile Ty będziesz zarabiać, bo na razie to macie "tylko" na wille, vovse (psa) i volvo. ;D
--- Koniec cytatu ---
Ha ha ha....bardzo śmieszne :-\ Ja wcale nie chce willi ani volva a tym bardziej psa.A na razie to nie mamy żadnej z tych rzeczy które wymieniłeś :P i jakoś nie mam wrażenia że coś straciłam.
GoTTie:
magraf, zeby nie bylo ze pisze z jakas zlosciwoscia czy zazdroscia ale to o czym piszesz jak dla mnie nie jest realne.
--- Cytuj (zaznaczone) ---Dodam,że praca ciężka,niebezpieczna,mało zdrowa i kupa godzin do wyrobienia (przynajmniej teraz) i na północy Danii
--- Koniec cytatu ---
Rozumiem z tego zdania, ze praca to praca fizyczna
Zakladam rowniez ze Twoj maz nie zna dunskiego, chociazby dlatego ze pracujac 2 lata w Danii przez polska firme nie mial by mozliwosci darmowego kursu jezyka (brak CPR). Bycmoze sie myle i dunski zna perfect :D
--- Cytuj (zaznaczone) ---Dodam,że firma w której obecnie pracuje mój mąż bardzo dobrze płaci i moze dlatego ciężko się w nią wkręcić a szybko z niej wylecieć...dosłownie o byle co.Oto nawet,że po powrocie ktoś nie stawił się w biurze powiedzieć "Dzień dobry"
--- Koniec cytatu ---
Tutaj tez mial bym watpliwosci co do firmy ktora placi krocie, czyli zatrudnia unikatowych fachowcow do specjalistycznej roboty i placi im dobrze by nie uciekli. Jesli brak "dzien dobry" stwarza ryzyko zwolnienia, to widze tu mala niejasnosc. Co wiecej piszesz ze z firmy mozna latwo wyleciec a sama ryzykujesz wyjazd z 14-miesiecznym dzieckiem. Byzmoze zle polaczylem fakty, ale to mi troche nie pasowalo.
Podsumowujac: