Ogólne > Pomoc!

Potrzebuje pomocy.

<< < (3/4) > >>

dar_czar:
A co to znaczy że nie wiąże klietów?Napisałeś coś po Duńsku ale nie wiem co?

Klingoon:
Na przyklad jak z telefonami - kupisz za 1 kr. ale musisz miec abonement (jestes zwiazany) przez co najmniej 6 miesiecy.

dar_czar:
Dotyczy  to tego postu,otrzymalem taka odpowiedz z cybercity,bardzo proszę o przetlumaczenie.Może powinienem umiścic to w tlumaczeniach ale po co zakladac drugi post?więc umięścilem tu.

*Tak for din henvendelse vedr. dsl424287.

*Jeg kan hermed bekræfte opsigelsen af dit kundeforhold ved Cybercity.

*Dit abonnement ophører d. 25.11.07. - dette er grundet de 30 dages opsigelsesvarsel der findes på alle Cybercity produkter.

*Jeg skal bede dig returnere det lånte udstyr til nedenstående adresse - dette skal gøres, senest 14 dage efter nedtagelse af din forbindelse.

*Jeg håber, at du har fået svar på dit spørgsmål - ellers er du mere end velkommen til at kontakte os igen, gerne telefonisk på  tlf. 33 98 33 98.

Med venlig hilsen
PS.Jeżeli można to proszę o dokładne tlumaczenie za co z góry dziękuje i pozdrawiam.

MargaretMitchell:
Potwierdzamy przyjęcie rezygnacji, która wygasa 25.11.07.
Prosimy o zwrot wypożyczonego sprzętu najpóźniej do 14 dni od zawieszenia połączenia. Jeśli masz jakieś pytania dzwoń...

;D dobra jestem?  ;D

dar_czar:
Chyba tak,a "chyba" bo nie zanm duńskiego.Pisałem do nich po angielsku a odisywali mi po duńsku. ;D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej