Ogólne > Pomoc!
Witam :)
Marekf:
Mam prośbe ,
Szukam osoby,która pomogłaby mi znależć w Danii pracę.Mam zamiar wyjechać z Polski w styczniu
Mimo ,iż jestem magistrem informatykiem ,to nie mam zamiaru pracować w zawodzie w Polsce
Szukam każdej pracy:sprzatanie...... Chcę uciec od tego kraju,bo mimo ,że mam studia wyższe wiem ,zarobki które są mi proponowane są poprostu śmieszne
Z miłą chęcia nawiąże kontakt z Polakami,którzy mieszkają w Danii od dłuższego czasu i wskazaliby mi dobrą drogę :)
Pozdrawiam serdecznie
marek
Mirabelka:
Z takim zawodem i do sprzątania :o
Z tego co piszą w gazetach to potrzebuja w Danii informatyków. Zawód bardzo dobrze płatny. Prosze napisać czy zna pan jakiś język obcy.
Marekf:
Witam
Tak,upadłem tak nisko.Ponieważ mam wiele marzeń do spełnienia,a w Polsce nigdy bym ich nie zzrealizował.Ten cały boom gospodarczy w Polsce to jakies nieporozumienie.Mam kontakt z wieloma osobami,dobrze wykształconymi,ktorzy pracuja za 1200zł na reke.Przecież to jest śmieszne,jak utrzymać za to rodzine,realizować się??Wolę pracować fizycznie i mieć satysfakcję z tego ,iż będzie mnie stać np pojechać na narty do Włoch.Mój język jest w stopniu średnio-zaawansowanym,nie miałem takiej potrzeby żeby używać go w pracy,wiec troche wyleciało z głowy,ale z chęcia sam zapisałbym sie na intensywny kurs angielskiego,wiec mysle ze z tym bym sobei poradził.Mimo,że jestem młody w Polsce zdobyłem spore doświadczenie,przez prawie cały okres studiów zdobywałem doświadczenie w różnych firmach jako informatyk,a przez ponad rok w największej na świecie firmie informatycznej(myslę iż nazwy wymieniać nei trzeba).Patrząc na to co się dzieje dookoła można poprostu nie wytrzymać psychicznie.Jeśli mogłaby mi Pani pomóc w jakiś sposób,nakabusewać mnie to byłbym bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
Marek
Marekf:
ahaa ponadto z chęcia szukam pracy jako fotograf albo masażysta ,są to moje pasje,a jeśli chodzi o masaż to posiadam nawet skończony kurs masażu klasycznego
Mirabelka: