poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.

Aktualności:

Autor Wątek: Witam :)  (Przeczytany 5161 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marekf

• Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Reputacja: +0/-0
Witam :)
« dnia: 10 Lis 2007, 19:07:29 »
Mam prośbe ,
Szukam osoby,która pomogłaby mi znależć w Danii pracę.Mam zamiar wyjechać z Polski w styczniu
Mimo ,iż jestem magistrem informatykiem ,to nie mam zamiaru pracować w zawodzie w Polsce
Szukam każdej pracy:sprzatanie......  Chcę uciec od tego kraju,bo mimo ,że mam studia wyższe wiem ,zarobki które są mi proponowane są poprostu śmieszne
Z miłą chęcia nawiąże kontakt z Polakami,którzy mieszkają w Danii od dłuższego czasu i wskazaliby mi dobrą drogę :)
Pozdrawiam serdecznie
marek

Offline Mirabelka

• Zwykły
  • *
  • Podziękowania
  • -Otrzymane: 3
  • Reputacja: +13/-3
Odp: Witam :)
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Lis 2007, 20:28:08 »
Z takim zawodem i do sprzątania :o

Z tego co piszą w gazetach to potrzebuja w Danii informatyków. Zawód bardzo dobrze płatny. Prosze napisać czy zna pan jakiś język obcy.

Offline Marekf

• Początkujący
  • *
  • Podziękowania
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Lis 2007, 21:36:57 »
Witam