Ogólne > Podatki

podatek w pl... jestem zielony

<< < (3/7) > >>

vera:

--- Cytat: hary w 02 Lut 2008, 11:31:19 ---sorki ale ty to co z mongoli jesteś jak nie chcesz to nie pisz, normalka nawet w dani polak polakowi wilkiem.A tak na marginesie to nie chcę uniknąć płacenia podatku tylko się dowiedzieć co jest pięć żeby potem jak bede w pl nie bylo żadnych problemow.. >:(

--- Koniec cytatu ---

jezeli jestem z mongolii to nie przychodzi mi żadne miejsce skąd niby ty miałbyś pochodzić. Widac to co napisałem cie zbulwersowało bo pewnie okazało sie prawdą.

jedno wiem ze znam juz twój poziom intelektualny.

malyszk:
Witam
Pytanie zwiaane z pobytem, jesli przebywałem w Danii w roku 2007 dłużej niz 183 i korzystałem z ulgii podatkowej, czy musze dopłacic w Polsce? jesli nie to czy mam sie rozliczyc taakze z dochodów poslikich w Danii, poniewaz w roku 2007 takze pracowalem w Polsce. pozdrawiam

boniek:

--- Cytat: malyszk w 04 Lut 2008, 18:37:52 ---Witam
Pytanie zwiaane z pobytem, jesli przebywałem w Danii w roku 2007 dłużej niz 183 i korzystałem z ulgii podatkowej, czy musze dopłacic w Polsce? jesli nie to czy mam sie rozliczyc taakze z dochodów poslikich w Danii, poniewaz w roku 2007 takze pracowalem w Polsce. pozdrawiam

--- Koniec cytatu ---

Odpowiedz powinna wydawac sie jasna, jezeli przebywasz w Danii powyzej 183 dni, ktore wyznaczyl ustawodawca to Dania staje sie miejscem twojej rezydencji zatem nie powinienes sie rozliczac w PL, tak mi sie wydaje ale moge sie mylic...

K3:

--- Cytat: boniek w 04 Lut 2008, 18:40:46 ---Odpowiedz powinna wydawac sie jasna, jezeli przebywasz w Danii powyzej 183 dni, ktore wyznaczyl ustawodawca to Dania staje sie miejscem twojej rezydencji zatem nie powinienes sie rozliczac w PL, tak mi sie wydaje ale moge sie mylic...

--- Koniec cytatu ---

ale korzystał z ulgi za podwójne prowadzenie domu, czyli w rzeczywistości dla duńskiego SKATu miejsce rezydencj podatkowej to PL

malyszk: