poloniainfo.dk

Ogólne => Hydepark => Wątek zaczęty przez: cwsm111 w 20 Maj 2022, 19:23:35

Tytuł: Urzad ochrony konsumenta.
Wiadomość wysłana przez: cwsm111 w 20 Maj 2022, 19:23:35
Czy istnieje coś takiego w Danii.

Mam zgrzyt z ubezpieczalnia.
Tytuł: Odp: Urzad ochrony konsumenta.
Wiadomość wysłana przez: Muchomor w 20 Maj 2022, 21:35:24
Forbrugerombudsmanden
Tytuł: Odp: Urzad ochrony konsumenta.
Wiadomość wysłana przez: jamjurand w 21 Maj 2022, 09:50:35
https://ankeforsikring.dk/om-ankeforsikring/Sider/Om-at-klage.aspx
Tytuł: Odp: Urzad ochrony konsumenta.
Wiadomość wysłana przez: cwsm111 w 21 Maj 2022, 10:55:17
Dzieki za pomoc .
 Jeżeli ktoś z Was ma ubezpieczenie w Gjensidige, niech uważa.
Anulowano mi trzy ubezpieczenia przez brak opłaty........o których nie wiedziałem.
Zmieniono system komunikacji o którym nie raczyli poinformować. Teraz trzeba logować się na ich stronie i tam jest zamieszczana cala poczta.
Nie przychodzą maile,nie informuja telefonicznie,zrezygnowali z eboksa i borgera.
Dopabuse przy trzecim rachunku ,raczyli odnaleźć nr telefonu (jeszcze dodatkowo nie główny nr telefonu  a pomocniczy)
A info o tym zamieścili tylko na stronie po zalogowaniu.
Szczytem wszystkiego jest ze ich strona nie obsługuje mitid ,trzeba używać  jedynie z logowania w starym systemie z kodami.

_Na marginesie ,widzę ze system elektroniczny zrobił w Danii krok do tylu .
Borger i eboks przeszli z początkiem marca samych siebie.