poloniainfo.dk
Ogólne => Hydepark => Wątek zaczęty przez: cwsm111 w 20 Maj 2022, 19:23:35
-
Czy istnieje coś takiego w Danii.
Mam zgrzyt z ubezpieczalnia.
-
Forbrugerombudsmanden
-
https://ankeforsikring.dk/om-ankeforsikring/Sider/Om-at-klage.aspx
-
Dzieki za pomoc .
Jeżeli ktoś z Was ma ubezpieczenie w Gjensidige, niech uważa.
Anulowano mi trzy ubezpieczenia przez brak opłaty........o których nie wiedziałem.
Zmieniono system komunikacji o którym nie raczyli poinformować. Teraz trzeba logować się na ich stronie i tam jest zamieszczana cala poczta.
Nie przychodzą maile,nie informuja telefonicznie,zrezygnowali z eboksa i borgera.
Dopabuse przy trzecim rachunku ,raczyli odnaleźć nr telefonu (jeszcze dodatkowo nie główny nr telefonu a pomocniczy)
A info o tym zamieścili tylko na stronie po zalogowaniu.
Szczytem wszystkiego jest ze ich strona nie obsługuje mitid ,trzeba używać jedynie z logowania w starym systemie z kodami.
_Na marginesie ,widzę ze system elektroniczny zrobił w Danii krok do tylu .
Borger i eboks przeszli z początkiem marca samych siebie.