poloniainfo.dk

Ogólne => Informacje => Wątek zaczęty przez: willy w 14 Mar 2010, 19:48:35

Tytuł: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: willy w 14 Mar 2010, 19:48:35
Regulamin portalu i forum PoloniaInfo.dk
Obowiązuje od dnia 1.04.2018

Postanowienia ogólne

§1 Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:


§2 Korzystanie z forum jest bezpłatne.

Posty

§3 Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik. Publikując post, użytkownik wyraża zgodę na publikowanie na forum jego treści.

§4 Adminstratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści.

§5 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność. Treść postu powinna być zgodna z NETYKIETĄ. (http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta)

§6 Złamanie zasady §5 łączy się z możliwością bezpośredniego, natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.

§7 Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne bez podania przyczyny.

§8 Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem §6.

§9 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów.

§10 Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu.

§11 Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy.

§12 Usuwania postów i tematów na tym forum dokonują wyłącznie administratorzy i moderatorzy. Ze względu na charakter forum, nie ma możliwości usunięcia tematu lub postu, jeśli nie naruszają one regulaminu. Każda bowiem wypowiedź może wnosić coś do omawianej problematyki i może stanowić pomoc lub wskazówkę dla innych. Prośby o ich usuwanie będą zatem ignorowane. Jeśli przez pomyłkę podajesz w poście jakieś informacje, które nie powinny być publicznie znane, w ciągu 60 minut od momentu napisania posta masz możliwość wprowadzenia do niego zmian (przycisk [edycja] przy każdym poście).

§13 Zabrania się umieszczanie jakichkolwiek przekazów reklamowych bez zgody administracji forum, w tym odnośników do innych stron internetowych, bez bezpośredniego związku z tematem.

Nazwy użytkownika (nicki)

§14 Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).

§15 Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www

§16 Zastosowanie do nazw użytkowników mają również przepisy §5 i §6.


Podpisy (sygnatury)

§17 Zastosowanie do podpisów mają przepisy §5 i §6.

§18 Umieszczanie w podpisach linków do innych stron oraz reklam wymaga zgody Administratora. W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW). Nie stosowanie się do tego wymogu będzie się wiązało z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum.

Ogłoszenia

§19 W dziale ogłoszeń obowiązują specjalne zasady


Postanowienia końcowe

§20 Portal wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum.

§21 Adres email jest wykorzystywany dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła.

§22 Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.

§23 W przypadkach, których niniejszy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku. Ostateczną decyzję podejmuje zawsze administrator.

§24 Zaznajomienie się z niniejszym regulaminem jest konieczne aby móc się zarejestrować i korzystać z forum

§25 Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania. Wydawca portalu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące od momentu ich opublikowania.




Polityka Prywatności dla domeny PoloniaInfo.dk

Poniżej znajduje się informacja o danych osobistych pobieranych w momencie odwiedzin PoloniaInfo.dk. Nigdy nie sprzedajemy ani nie przekazujemy tych informacji innym podmiotom.

Dane osobowe

Jedynymi danymi jakie są przez nas wymagane i są przechowywane jest adres email do potwierdzenia konta i nick użytkownika. Dane te nie są przez nas w jakikolwiek przetwarzane ani udostępniane.

Administrator danych

Administratorem danych jest Administrator portalu poloniainfo.dk - Kontakt z administratorem email: forum@poloniainfo.dk

Usunięcie danych

Usunięcia wszystkich danych związanych z portalem PoloniaInfo.dk można dokonać samodzielnie logując się na swoje konto, następnie z menu nacisnąć przycisk [Profil] - wyświetli się strona z ustawieniami profilu. Wybrać opcje [Usuń to konto] i postępować zgodnie z informacjami na ekranie.
Alternatywnym sposobem jest wysłanie PW do administratora forum z prośbą o usuniecie konta.

Pliki z logami

Tak jak większość innych witryn internetowych, zbieramy i wykorzystujemy dane zawarte w plikach logów. Informacje z plików logów zawierają Twój numer IP, nazwę sieciową komputera (host), Twojego dostawcę Internetu (na przykład TDC, czy 3), przeglądarkę, z której korzystasz (na przykład Internet Explorer lub Mozilla Firefox), czas jaki spędzasz na stronie oraz które strony otwierasz, korzystając z naszego serwisu.

Pliki cookie i sygnalizatory WWW

Wyświetlamy pochodzące z zewnętrznych serwisów reklamy, aby utrzymać naszą stronę. Niektórzy z tych reklamodawców (np. Google poprzez program Google AdSense) mogą używać takich technologii jak pliki cookie, czy sygnalizatory WWW, co w momencie wyświetlania ich reklam na naszej stronie spowoduje przesłanie reklamodawcom informacji zawierających Twój adres IP, dostawcę Internetu, typ przeglądarki, z której korzystasz i w niektórych przypadkach informację o zainstalowaniu dodatku Flash. Na ogół jest to używane do wyświetlania użytkownikom reklam z ich okolicy lub dobierania reklam na podstawie stron, które odwiedzili wcześniej.

Pliki cookie DoubleClick DART

Ponadto możemy wykorzystywać pliki cookie DART, dla celów wyświetlania reklam przez system Google DoubleClick, który tworzy plik ciasteczka, kiedy odwiedzasz strony internetowe, używające systemu reklamowego DoubleClick (włączając w to niektóre reklamy Google AdSense). Ten plik cookie jest używany do prezentowania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań (”interest based targeting”). Reklamy dobierane będą na podstawie historii stron, które odwiedziłeś/aś. System DART wykorzystuje “informacje niepozwalające na identyfikację użytkownika”. NIE śledzi on informacji osobistych, jak Twoje imię, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, numer NIP, numery kont bankowych lub kart kredytowych. Możesz w każdej chwili wyłączyć ten system na tej stronie (http://www.doubleclick.com/privacy/dart_adserving.aspx).

Facebook

Od 1 kwietnia 2018, strona jest częściowo zintegrowana z FACEBOOK'iem. W związku z tym FACEBOOK może zbierać różne dane od osób posiadających konto na FACEBOOK, jak ich nie posiadających. Niestety nie mamy żadnego wpływu na te dane. Aby korzystać z naszej strony nie trzeba udzielać żadnych uprawnień dla FACEBOOK'a. Nigdy też nasz strona nie będzie wysyłać żadnych informacji w waszym imieniu ani też umieszczać żadnych informacji na waszych profilach.

Żadne dane tak osobowe jak i inne nie są przez nas zbierane ani w jakikolwiek sposób przetwarzane czy wykorzystywane.

Wyłączenie Cookies

Możesz zdezaktywować lub całkowicie wyłączyć pliki cookies na naszych stronach lub stronach naszych reklamodawców w opcjach swojej przeglądarki internetowej lub wybierając odpowiednią opcję w programach typu firewall. Wyłączenie plików cookie może jednak spowodować niemożliwość pełnego wykorzystania opcji naszego serwisu.
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: Manior w 16 Mar 2010, 19:35:06
Mam poważne wewnętrzne opory w zaakceptowaniu §20.
Rozumiem, że administratorzy mają ochotę i niezaprzeczalne prawo do zwrotu kosztów
prowadzenia forum, a może nawet do zarobienia pewnej sumy na czysto.
Nie mam nic przeciwko temu. Wiem, że umieszczanie reklam jest sposobem na zarabianie.
Jednak uważam, że przesadą jest bierne udzielenie mojej zgody na akceptowanie
wysyłania SPAMU na mój e-mail. Uważam, że powinny byc pewne moralne granice i ochrona
użytkowników, którzy w końcu tworzą zawartośc tego forum.
Wygląda na to, że prawdziwym powodem wymogu rejestrowania się użytkowników
jest nie podniesienie poziomu wypowiedzi osób ukrywających się pod nickami gości, lecz zebranie
jak największej ilości adresów e-maili.
Jakoś przetrawiłem agresję i namolnośc reklam jako przedostatniego postu w tematach,
ale z zaakceptowaniem wysyłania spamu na mój e-mail się nie zgadzam.
Czy jedynym wyjściem w tym wypadku jest zlikwidowanie mojego konta ?
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: roga w 16 Mar 2010, 19:56:48
Przychylam sie do opinii poprzednika dot. § 20.

Komentarz dot. § 5 i § 6: W paragrafie 5:"zabrania sie.......obrazajace czyjes uczucia". Kto decyduje o tym, ze wypowiedz jest obrazajaca???.

Paragraf 6: nie przestrzeganie § 5 (np. wypowiedzi obrazajace czyjes uczucia) spowoduje powiadomienie organow scigania !!!

To moderator bedzie mial pelne rece roboty - przynajmniej kilka razy dziennie !!!
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: Peter w 16 Mar 2010, 20:47:14
"§20 Adres email jest wykorzystywany dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła. Wydawca zastrzega sobie prawo do wysyłania treści reklamowych oraz newsletter w imieniu swoim jak i zleceniodawców na podany przy rejestracji adres email, jednak nie częściej niż 1 raz na tydzień."

To nic innego jak spam, a to jest i powinno być karalne. Ja znikam z tego forum
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: willy w 16 Mar 2010, 21:16:43
Dziękuję za komentarze.
Postaram się po krótce odpowiedzieć na pytania.

§20 - Punkt ten jest nieco na przyszłość, i w chwili obecnej nie planuję wykorzystania tej możliwości. Brakuje oczywiście tam zapisu o możliwości zrezygnowania z newslettera. Poprawię to gdy tylko zredaguję to na nowo. Puki co treść o newsach i reklamach zostaje usunięta do czasu przeredagowania i przygotowania pozostałej infrastruktury.

Redagując ten punk na pewno nie miałem na myśli rozsyłanie spamu.

§5 i §6 - Decyduje o tym osoba obrażona/pomówiona itd i po zgłoszeniu do administratora podejmowane są dalsze kroki adekwatne do zaistniałej sytuacji. (kilka tego typu interwencji już się zdarzyło, łącznie z przekazaniem danych odpowiednim organom)


Był też  błąd w numeracji, §19 był 2 razy. teraz §20 ma numer §21

Niestety osoba która wspierała portal finansowo wycofała się z przyczyn niezależnych i portal musi się sam zacząć finansować :(
Niebawem czeka nas też przeprowadzka (kolejna) na nowy, tym razem już niezależny serwer...

Mam nadzieję że uspokoi to was i waszą prywatność. :)

Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: JAGODA46 w 12 Kwi 2010, 22:42:13
J rowniez nie zycze sobie by cokolwiek bylo przysylane na mojego emaila.ja go nie udostepniam dla ogolu ,a jezeli admin ma z niego korzystac i mi go zasmiecac to jest naduzywanie swojego stanowiska ,tak samo jak robi ze wywala ogloszenia lub dodaje swoje komentarze .akurat stalo sie to w moim przypadku jak dalam ogloszenie o wynajmie pokoju za 3.500 koron napisal mi ,,czy to apartament,,ja mam papiery ze place 7000 dkk za 2 pokoje ,a czt kogos stac na to czy nie to juz nie powinno byc do tego komentarzy ,to jest cos w rodzaju mobingu ,masz wladze rzadzisz ......... wiecej rozwagi .mi prosze nic nie przysylac
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: willy w 12 Kwi 2010, 23:49:53
A ja proszę najpierw przeczytać ze zrozumieniem regulamin forum. Jeżeli ktoś coś dopisał do ogłoszenia proszę to zgłosić do mnie.
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: willy w 09 Cze 2012, 10:41:13
Uściślono brzmienie §19.6

było:


Cytuj (zaznaczone)
Możliwość poprawiania i kasowania ogłoszeń została wyłączona, są one automatycznie kasowane co najmniej raz w miesiącu.

jest:

Cytuj (zaznaczone)
Możliwość poprawiania i kasowania ogłoszeń została wyłączona, są one automatycznie kasowane po 14 dniach.
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: newbie12 w 09 Cze 2012, 11:36:57
Dla mnie ten punkt jest bez sensu. Dlaczego nie mogę poprawić swojego własnego ogłoszenia jeśli zrobię błąd lub chcę coś zmienić? Muszę wtedy pisać drugie. Tak samo z usuwaniem. Jeśli jest nieakltualne to po co ma tam być.Po co zawracać komuś głowę, ludzie czytają, odpowiadają, dzwonią a to już narażanie na niepotrzebne koszty. Uważam,że brak możliwości edycji ogłoszeń powoduje, że robi się śmietnik.
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: piotr1 w 09 Cze 2012, 11:51:51
taaaakkk....w sumie to jeden z niewielu portali gdzie nie mozna zrobic czegos z ogloszeniem swoim wlasnym osobistym  :)
co do wykorzystywania maila przez admina lub poloniainfo to...hmm...nie podoba mi sie to takze,ze jest taki punkt w regulaminie- ale wydaje mi sie ze to taki  standart- nie ma chyba regulaminu ktory nie mialby tego punktu...
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: Domnik w 09 Cze 2012, 23:53:15
Pewnie że opcja 'Edytuj' i 'Usuń' własne ogłoszenie by się przydała..
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: jolaxx2 w 29 Lip 2012, 12:54:35
Witam. :) Kiedy będzie można obejrzeć zdjęcia wysłane na konkurs? :D Bo też wysłałam.  :) :) :)
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: willy w 25 Sie 2012, 14:18:13
Dodano nowy podpunkt

Cytuj (zaznaczone)
§19
  • 11.Ze względu na spamowanie forum przez nielegalnych przewoźników, w działach TRANSPORT ogłoszenia mogą zamieszczać TYLKO zarejestrowani użytkownicy.
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: penseur w 05 Lut 2013, 17:38:56
Dzień dobry,

Regulamin marginalnie traktuje netykietę - zbiór miękkich zasad współżycia i zdrowego rozsądku. §10 podaje przykład naruszenia netykiety, ale już rozwiązanie sprowadza administratora do roli sprzątaczki, nie zniechęca do recydywy. Poza §10 nie znalazłem zapisów typowych dla netykiety, choć potrzeba moim zdaniem istnieje.

Doraźna próba uregulowania jednej ze spraw:
http://www.poloniainfo.dk/forum/index.php/topic,3683.45.html#msg_1082189
z założenia skazana na krótki żywot i lokalny zasięg, a podszyta emocjami inicjuje "wyścig zbrojeń".
Dziś na stronie gł. mamy link do wersalików innego autora, c.n.d.

Niechlujna pisownia jest teoretycznie problemem autora, ale w praktyce autor ma swe ortografy w "tyle", a ich szpetota mnoży się przez liczbę odbiorców. Pisząc to widzę przycisk "Sprawdź ortografię", ale i bez tego są narzędzia do korekty tekstu przed wysłaniem.

Nie będę cytował dysput o "zaśmiecaniu wątków" wymianą w stylu PM, w każdym razie te dysputy pokazują, że sprawa jest co najmniej kontrowersyjna.

Poruszone i inne kwestie są powszechnie znane i zapisane np. tu:
http://kafo.pl/misc.php?action=rules

Rozbudowa regulaminu o kolejne punkty netykiety może nie być rozwiązaniem idealnym, ale już włączenie do regulaminu jednego punktu z odsyłaczem do netykiety w osobnym "wątku z pinezką" wydaje się praktyczne.

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: willy w 15 Gru 2013, 21:52:31
Dodano zapis w §5 dotyczący NETYKIETY:

Cytuj (zaznaczone)
§5 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność. Treść postu powinna być zgodna z NETYKIETĄ.

Dodano punkt §19.5
Cytuj (zaznaczone)
5.Dopuszczalne jest umieszczenie jednego ogłoszenia tygodniowo o takiej samej lub podobnej treści.

Pozostałe punkty §19 zmieniły swoją numerację. Treść pozostałych punktów §19  nie uległa zmianie.
Cytuj (zaznaczone)
§19 W dziale ogłoszeń obowiązują specjalne zasady

1.Zabrania się umieszczania ogłoszeń niezgodnych z prawem, lub balansujących na granicy prawa.
2.Tytuł ogłoszenia powinien krótko i rzeczowo opisywać treść ogłoszenia.
3.Ogłoszenie powinno być umieszczone w odpowiednim dziale
4.Ogłoszenie powinno zawierać CONAJMNIEJ jedną dowolną formę kontaktu.
5.Dopuszczalne jest umieszczenie jednego ogłoszenia tygodniowo o takiej samej lub podobnej treści.
6.Zabrania się umieszczania jakichkolwiek linków do stron internetowych bez zgody wydawcy portalu.
7.Zabrania się umieszczania treści reklamowych bez zgody wydawcy portalu.
8.Pamiętaj że twój adres IP zostanie zapisany w systemie na wypadek nadużyć.
9.Możliwość poprawiania i kasowania ogłoszeń została wyłączona, są one automatycznie kasowane po 14 dniach.
10.Ze względu na spamowanie forum przez nielegalnych przewoźników, w działach TRANSPORT ogłoszenia mogą zamieszczać TYLKO zarejestrowani użytkownicy.
11.Wydawca zastrzega sobie prawo odmowy publikacji ogłoszenia lub jego skasowania bez podania przyczyny.
12.Ogłoszenia niezgodne z POWYŻSZYM regulaminem, regulaminem forum, lub ogólnie przyjętymi zasadami (w tym NETYKIETA), - będą usuwane BEZ OSTRZEŻENIA.
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: Idris w 16 Gru 2013, 00:09:48
Odnosnie paragrafu 19 punkt 6. O czyja zgode chodzi? Wydawcy portalu polonia info? Czy to znaczy , ze trzeba miec zgode na umieszczenie linku na You Tube, badz tez linku do borger.dk czy innych stron? Szczerze powiedziawszy dziwi mnie ten punkt
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: willy w 17 Gru 2013, 21:59:37
Proszę doczytać. Tyczy się to OGŁOSZEŃ.
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: faja w 13 Lut 2014, 21:29:06
prosze wprowadzic nowy punkt do regulaminu!!!!!!
ZABRANIA sie uzywania czasu letniego w okresie zimowym!!!!!!     na forum
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: Ania8520 w 14 Lut 2014, 21:14:45
Proszę też wprowadzić zmiankę że administrator czy głowny dowodca forum nie moze ingerowac w prywatne wiadomosci :)
Z gory dziekuje!!!!!!
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: Jomir w 14 Lut 2014, 21:38:58
A skad, wiesz, ze moze?

Prywatne wiadomosci sa prywatnymi wiadomosciami i nikt nie ma do nich dostepu/wgladu.
W Danii dodatkowo jest to chronionie prawem. Dodam, ze przesylanie cudzych wiadomosci do osob trzecich w Danii jest rowniez karalne.
Czyli jezeli Jasiu posle Ci czulego posta, a Ty przekazesz go bez jego wiedzy i ZGODY do Gosi, to grozi CI kara nawet do 6 miesiecy wiezienia.

Podsumowujac - moderatorzy i wlasciciel forum nie maja zadnego dostepu do PW. Natomiast sami uzytkownicy powinni sie rowniez 3 razy zastanowic, zanim przekaza komus wiadomosc prywatna od osoby trzeciej.
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: Ania8520 w 14 Lut 2014, 22:05:44
Dowiedzialam się od osob trzecich że mają dostęp.

A skąd wiem? Bo nagle zmieniła mi się wiadomość a raczej jeden fragment od kogoś od kogo dostałam tą wiadomość. Jeśli ja tego nie zmieniłam bo nie idzie to jak to inaczej wytlumaczyc? :) nic innego mi nie przychodzi do glowy jak to że ktoś ze strony technicznej ma do tego dostep? Chyba ze potrafisz mi to jakos wytlumaczyc? To bede wdzieczna
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: Jomir w 14 Lut 2014, 23:18:04
Od jakich osob trzecich, to wiem i wiem tez dlaczego tak mowi. 
Nie zamierzam tego dyskutowac.

Wiem natomiast na 1000 %, ze moderatorzy dostepu do wiadomosci nie maja.
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: Ania8520 w 15 Lut 2014, 06:53:54
Dobrze skoro nie osoby z grona technicznego to jak to mozliwe? Chce sprawe wyjasnic zeby wiedziec co i jak :)
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: willy w 20 Lut 2014, 22:00:04
Jedyną osobą która może mieć ewentualnie dostep do prywatnych wiadomości jestem ja. NIKT INNY poza adresatem oraz nadawcą nie ma dostępu.

Jeżeli uważasz że nastąpiła ingerencja w twoją wiadomość prywatną proszę dokładne informacje od kogo, do kogo dokładna data nadania, i kiedy nastąpiła zmiana. Bazy danych są archiwizowane co 24 godziny, więc jest możliwość sprawdzenia tego.

Ze względu na rozmiar bazy danych, (ponad 4 miliony rekordów) nie mam zamiaru robić tego dla zabawy, i tracić czasu. I jeżeli twoje oskarżenia okażą się bezpodstawne - wystawię Ci FAKTURĘ za mój zmarnowany czas - 500DKK+moms za godzinę. Wyszukiwanie danych w bazie oceniam na jakieś 2 godziny pracy. Więc się lepiej zastanów co piszesz.

Za takie oskarżenia róznie dobrze mogę podac Ciebie do sądu.

Możesz też oczywiście zgłosić na policję naruszenie tajności korespondencji. W przypadku bezpodstawnego oskarżenia - patrz powyżej, z tym że w takim przypadku, nie odpuszczę zadośuczynienia.

Nastepnym razem zanim postawisz takie zarzuty, zastanów się dobrze.
A najlepiej zapytaj się nadawcy wiadomości co napisał, zanim kogoś oskarżysz o dość poważne przestępstwo.


Dodam jeszcze że jeżeli nie pasuje Ci coś na tym forum, nie ma przymusu uczestniczenia w nim. Masz zawsze przywilej decydowania o swoim koncie i je usunąć.

Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: davidos86 w 13 Sie 2014, 20:47:41
Ostro administrator   zachęca  do korzystania   z jego  portalu :(
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: willy w 13 Sie 2014, 21:15:05
Ostro administrator   zachęca  do korzystania   z jego  portalu :(

Co masz na mysłi ??

Publiczne pomówienia mnie i osób które mi pomagają ?
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: Baumi w 13 Sie 2014, 21:48:06
Oj tam, oj tam willy... zdanie jak najbardziej pozytywne (poza bużką, ale może to spelling mistake :P) - przecież gość stwierdza, że zachęcasz :D, więc nie ma co się czepiać, a co dopabuse doszukiwać się jakichkolwiek pomówień...

(http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2010/354/2/d/the_joker___why_so_serious_sig_by_xdemonnerox-d35ankb.jpg)
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: Piotrek24061989 w 01 Lip 2015, 08:30:49
Przychylam sie do opinii poprzednika dot. § 20.

Komentarz dot. § 5 i § 6: W paragrafie 5:"zabrania sie.......obrazajace czyjes uczucia". Kto decyduje o tym, ze wypowiedz jest obrazajaca???.

Paragraf 6: nie przestrzeganie § 5 (np. wypowiedzi obrazajace czyjes uczucia) spowoduje powiadomienie organow scigania !!!

To moderator bedzie mial pelne rece roboty - przynajmniej kilka razy dziennie !!!
Też do końca nie mam pojęcia jak to będzie działać, proszę o wytłumaczenie
Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: Jamajka w 02 Lis 2015, 10:47:40
Dziękuję za komentarze.
Postaram się po krótce odpowiedzieć na pytania.

§20 - Punkt ten jest nieco na przyszłość, i w chwili obecnej nie planuję wykorzystania tej możliwości. Brakuje oczywiście tam zapisu o możliwości zrezygnowania z newslettera. Poprawię to gdy tylko zredaguję to na nowo. Puki co treść o newsach i reklamach zostaje usunięta do czasu przeredagowania i przygotowania pozostałej infrastruktury.

Redagując ten punk na pewno nie miałem na myśli rozsyłanie spamu.

§5 i §6 - Decyduje o tym osoba obrażona/pomówiona itd i po zgłoszeniu do administratora podejmowane są dalsze kroki adekwatne do zaistniałej sytuacji. (kilka tego typu interwencji już się zdarzyło, łącznie z przekazaniem danych odpowiednim organom)


Był też  błąd w numeracji, §19 był 2 razy. teraz §20 ma numer §21

Niestety osoba która wspierała portal finansowo wycofała się z przyczyn niezależnych i portal musi się sam zacząć finansować :(
Niebawem czeka nas też przeprowadzka (kolejna) na nowy, tym razem już niezależny serwer...

Mam nadzieję że uspokoi to was i waszą prywatność. :)


Tytuł: Odp: Nowy regulamin forum
Wiadomość wysłana przez: willy w 03 Paź 2021, 11:07:34
Dodano informacje jakie dane są przechowywane. (email i nick)
Dodano informacje o usunieciu danych.
Doprecyzowano punkt dotyczący Facebook'a.