poloniainfo.dk
Ogólne => Pomoc! => Wątek zaczęty przez: marmar w 08 Sie 2010, 09:23:43
-
Witam.Ktos moze mi pomoc i podpowiedzizc jak sprawdzic w internecie stan konta w DiBa Bank?Jestem juz w Polsce a strona banku jest tylko po dunsku i angaielsku.Mam tylko karte DiBa Visa.Moze istnieje jakis sposob zalogowania sie do konta?
-
Trzeba wejść w " Log på Webbank ", tam wpisać swój brugernummer i juz jest z górki:)
-
Trzeba wejść w " Log på Webbank ", tam wpisać swój brugernummer i juz jest z górki:)
Dzieki,ale skad mam wziac ten brugenumer?
-
Brugernummer i kod PIN otrzymuje się listownie po zarejestrowaniu się w internetowym banku. Te dwie rzeczy są potrzebne do zalogowania się do konta. Na stronie www.diba.dk trzeba wejść w zakładkę "Webbank" a dalej "Ny bruger eller ny kode", wszystko jest na dole strony.
-
A może orientujecie się przy okazji, jak sprawdzic stan konta na stronie Danske Banku??
-
A może orientujecie się przy okazji, jak sprawdzic stan konta na stronie Danske Banku??
A masz netbank?
Wchodzisz na www.danskebank.dk i wybierasz z prawego gornego rogu Log-on a nastepnie Netbank (e-Safekey).
Pozniej po lewej stronie masz "Forste gang du logger pa".
Wpisujesz bruger-ik i kod ktory otrzymalas z banku, nastepnie wymyslasz sobie haslo i wpisujesz dwukrotnie.
Pozniej to juz bulka z maslem ... Log-on i Netbank (e-Safekey) ... bruger-id bedzie zapamietane, zatem wpisujesz tylko swoje haslo i masz podglad konta.
P.S. bruger-id zagniezdza sie na komputerze, wiec uzywaj tego, z ktorego przewaznie korzystasz.
-
Nie wiem, czy źle patrze, czy o co chodzi, ale anie po lewej, ani po prawej stronie, ani na środku nie mam "Forste gang du loger pa"...
-
W moim banku zeby wejsc z innego pc musze miec specjalny "klucz" i moge tylko i wylacznie zobaczyc saldo. Najlatwiej dla was to zadzwonic do banku podac cpr i zapytac.. o wymiary katastrofy :)
-
W moim banku zeby wejsc z innego pc musze miec specjalny "klucz" i moge tylko i wylacznie zobaczyc saldo. Najlatwiej dla was to zadzwonic do banku podac cpr i zapytac.. o wymiary katastrofy :)
Nie kazdy bank udziela informacji o stanie rachunku bankowego, nawet på podaniu swojego cpr.nr., ale mozna sprobowac.
-
Witam.
Mam konto w danske bank i ostatnio chyba cos się zmieniło jesli chodzi o logowanie do banku. Otrzymałam pismo z przydzielonym przez bank NemID-nummer i do tego listę z hasłami i kodami. Logowanie do banku polega teraz na wpisaniu CPR lub numeru uzytkownika i dodatkowo wpisaniu hasła do podanego przez system kodu. Chyba teraz będzie mozliwe logowanie sie do banku na róznych komputerach, a nie jak dotychczas z Safe-key.
-
Nie kazdy bank udziela informacji o stanie rachunku bankowego, nawet på podaniu swojego cpr.nr., ale mozna sprobowac.
Jesli cie znaja w banku albo pamietasz kogos po nazwisku to nie powinno byc zadnych klopotow, moze jedynie pasc pytanie: a ile sie spodziewasz miec na koncie?
-
Witam.
Mam konto w danske bank i ostatnio chyba cos się zmieniło jesli chodzi o logowanie do banku. Otrzymałam pismo z przydzielonym przez bank NemID-nummer i do tego listę z hasłami i kodami. Logowanie do banku polega teraz na wpisaniu CPR lub numeru uzytkownika i dodatkowo wpisaniu hasła do podanego przez system kodu. Chyba teraz będzie mozliwe logowanie sie do banku na róznych komputerach, a nie jak dotychczas z Safe-key.
Witam, mam pytanie. Również dostałam ten numer NemID, loguje się ale nic dalej nie moge zrobić..... wyskakuje mi, że mam akceptować warunki podpisu elektronicznego....daje na SIGN, ale nic się nei dzieje....czy ja cos zle robie? prosze o pomoc.....
-
Witam
Wybierając warunki podpisu elektronicznego decydujesz, gdzie będzie bedziesz go używac. Pierwsza opcja pozwala na logowanie za pomocą tego samego identyfikatora i hasła zarówno do banku jak też np. do SKAT-a. Druga pozwala tylko na logowanie na stronie banku. Po kliknięciu "næste" wyświetli sie okno z podanym 4-cyfrowym kodem, do którego dobierasz klucz z otrzymanej z banku "nøglekørtet". Przy każdym zalogowaniu się do banku wpisujesz wybraną nazwę użytkownika i hasło , a następnie wprowadzasz kod z karty...
-
Witam
Mam problem z robieniem przelewow i placeniem rachunkow przy uzyciu NemID. Logowanie dziala bez zadnych problemow. Natomiast gdy probuje zrobic przelew wyskakuje osobne okno z podsumowaniem dotyczacym przelewu, i z prosba o podanie hasla. Podaje haslo, okno znika i nic sie dalej nie dzieje a przelew nie zostaje zatwierdzony. CZy ktos mial podobny problem i sobie z nim poradzil?
-
Witam
Miałam ten sam problem - byłam nawet w banku zglosić problem, ale na bankowym komputerze wszystko dzialało poprawnie a przy próbie wykonania przelewu w domu problem pojawiał sie ponownie. Rozwiązanie okazało się bardzo proste:
1. Krok pierwszy: panel sterowania - opcje regionalne i językowe - zakladka "formaty" (wybieramy duński) - następna zakładka "lokalizacja" (wybieramy Dania)
2. Krok drugi: w przeglądarce, w której logujemy się do banku należy w zakładce "widok" zmienić kodowanie na "wybór automatyczny".
U mnie wszystko zadzialało jak trzeba.
Powodzenia
-
Nova, dziekuje Ci bardzo! Jestem w Polsce, mieszkanie w danii nie zaplacone. Konsultanci telefoniczni przez 25min probowali mi pomoc ale nic z tego nie wyszlo a Ty ratujesz mi zycie :)
Super, wielkie dzieki! ;D
Witam
Miałam ten sam problem - byłam nawet w banku zglosić problem, ale na bankowym komputerze wszystko dzialało poprawnie a przy próbie wykonania przelewu w domu problem pojawiał sie ponownie. Rozwiązanie okazało się bardzo proste:
1. Krok pierwszy: panel sterowania - opcje regionalne i językowe - zakladka "formaty" (wybieramy duński) - następna zakładka "lokalizacja" (wybieramy Dania)
2. Krok drugi: w przeglądarce, w której logujemy się do banku należy w zakładce "widok" zmienić kodowanie na "wybór automatyczny".
U mnie wszystko zadzialało jak trzeba.
Powodzenia
-
Cieszę się, że mogłam pomóc :)
Pozdrawiam
-
ja mam problem z zalogowaniem się po raz pierwszy do danske banku :( dostaliśmy z mężem wszystkie dokumenty i 4-cyfrowe kody do zalogowania. niestety, kiedy wpisujemy wszystkie dane pojawia się komunikat, że mamy zły kod lub hasło. mamy wspólne konto i próbowaliśmy obydwoje sie zalogować i nic :( a robiliśmy wszystko zgodnie z instrukcją. czy ktoś miał podobny problem? czy muszę teraz napisać do banku o przesłanie mi ponownie kodów?