poloniainfo.dk
Ogólne => Tłumaczenia => Wątek zaczęty przez: AK211 w 18 Lut 2011, 11:41:14
-
Przeglądając ogłoszenia z najtańszymi możliwie autami, widzę auto za niecałe 5 tys. kr, które ma "defekt toppakning",
Na razie nie kupię, ale na przyszłość - bardzo proszę - co to w ogóle znaczy ?
-
http://translate.google.com/#da|pl|defekt%20toppakning
ehh trzeba skopiowac caly tex powyzej poniewaz nie wchodzi calosc jako link :(
-
Jakoś nie mogę sobie poradzić :(
-
uszczelka pod głowicą, w zależności od auta cena może być albo niska albo w cholerę wysoka.
-
No dobrze. A warto na przyszłość kupić takie tanie auto z tym właśnie defektem?
Czy naprawa np. w Polsce takiego auta wchodzi w grę i czy w takim stanie da radę do Polski dojechać?
Zaznaczam, że na razie nie mam takiej możliwości, ale kiedy tylko takie się pojawią, chcę kupić rozsądnie tanie auto.
[Posted on: 18 Lut 2011, 12:21:16]
Acha, patrzę na Fiaty Punto z roczników '94 -'95... ::)
-
No dobrze. A warto na przyszłość kupić takie tanie auto z tym właśnie defektem?
Czy naprawa np. w Polsce takiego auta wchodzi w grę i czy w takim stanie da radę do Polski dojechać?
Zaznaczam, że na razie nie mam takiej możliwości, ale kiedy tylko takie się pojawią, chcę kupić rozsądnie tanie auto.
[Posted on: 18 Lut 2011, 12:21:16]
Acha, patrzę na Fiaty Punto z roczników '94 -'95... ::)
zastanów się czy warto się pchac tyle km, nikt ci nie zagwarantuje że auto nie zdechnie po drodze.
za tą kwote można dostac auto z innymi usterkami które swobodnie naprawisz w DK
-
Somochodem z defekt toppakning nigdzie nie pojedziesz, chyba ze laweta. Dlatego niska cena bo wymiana toppakning to naprawa rzedu tysiecy.
-
OK. Dziękuję bardzo za odpowiedzi.
Vera, jakieś wskazówki, propozycje ?
-
Na necie można poszperać w temacie wymiany uszczelki.
W 2006 wymiana kosztowała jakiegoś gościa 4.500.
Jeg gav ca. 4.500 kr. på et Fiat værksted for 3 år siden for at få
skiftet toppakningen. Med i regningen var også tandrem, strammerhjul og
en tændspole, men ikke vandpumpe eller topstykke.
Det er vist desværre ikke ualmindeligt for Puntoer, men iflg.
mekanikeren der lavede bilen dengang skulle det ikke gentage sig - det
havde han i hvert fald aldrig hørt om. I 'gamle dage' efterspændte man
bl.a. topstykket ved 1000 km eftersynet, men det gør man vist ikke mere.
Gad vide om det kunne have forhindret de mange sprængte toppakninger?
M.v.h.
Jens L. Pedersen
'99 Punto 60SX, 206.000 km
-
W niektórych oplach była to typowa wada. Oznacza to najczęściej, że uszczelka była wadliwej jakości, albo - częściej - system chłodniczy jest niewydolny (wadliwa pompa wodna, termostat ?) i pod wpływem temperatury zbyt wysokie ciśnienie w instalacji chłodzenia doprowadza do wydmuchania uszczelki powodując wyciek płynu chłodniczego, co w przypadku dalszej jazdy prowadzi do zatarcia silnika. Najlepiej poczytaj sobie o tym na forach samochodziarzy, czy to typowa wada danego modelu.
-
nie generalizowałbym na markę, bo w większości przypadków wydmuchana uszczelka mówi o właścicielu jak użytkował auto.
[Posted on: 21 Lut 2011, 08:00:36]
Somochodem z defekt toppakning nigdzie nie pojedziesz, chyba ze laweta. Dlatego niska cena bo wymiana toppakning to naprawa rzedu tysiecy.
masz nad wyraz duży dar przesadzania.