poloniainfo.dk
Ogólne => Pomoc! => Wątek zaczęty przez: marcinsen w 14 Maj 2011, 12:09:14
-
Pytanie praktyczne: jaki dokument potrzebuję, żeby zarejestrować adres? Chodzi o to, że znalazłem mieszkanie u znajmoych, którzy mieszkają w domu kolektywnym - wszyscy składają się po prostu na rachunki, dom należy do wszystkich, sami nie za bardzo wiedzą, jaki dokument mają mi dać do Kommune. Jest jakiś formularz, żeby zarejestrować adres c/o? Jak to zrobić?
-
W Kbh odbywa sie to w borgerservice na Nyropsgade, gdy masz cpr (lub registreringsbevis z Statsforv.) to dostajesz swistek do wypelnienia, jestes w towarzystwie "czlowieka z mieszkaniowym kontraktem" ktory moze byc zapytany o pare spraw, zostanie tez prawdopodobnie sprawdzona powierzchnia i ilosc lokatorow, bo musza byc jakies racjonalne "ludzkie" reguly spelnione :)
-
Podczas pierwszego meldowania adresu w Kopenhadze urzednik w Kopenhadze poprosil Mnie tylko o pozwolenie o pobyt, dostala druczek do wypelnienia i to wszystko, jak sie przemeldowywalam na nowy adres nic chcieli nic, tylko poprosili o wypelnienie druczka. Wszystko pewnie zalezy od osoby na jaka sie trafi wiec na wszelki wypadek dobrze miec przy sobie kontrakt na mieszkanie.
-
Zalezy nie tyle od urzednika ile od danych w komputerze.