poloniainfo.dk
Ogólne => Hydepark => Wątek zaczęty przez: polisza w 17 Gru 2011, 17:09:55
-
Siemka
Zrobiłem rezerwację promu na 23 grudnia, jak się okazało pojadę 22 , strona Scandlines Online Booking jest niedostępna z powodu jakiegoś remontu, dlatego nie mogę przebukować biletu. Mam pytanie czy jeżeli przyjadę do Gedser 22 to jeżeli będzie miejsce wpuszczą mnie na prom, z tego co kilka razy przyjeżdżałem wcześniej kilka godzin mając prom na 17 byłem wpuszczany na ten na 15 tylko teraz chodzi o cały dzień. Ma ktoś z Was już takie doświadczenie, czekam na info... Pozdro
-
Zmieniałem termin rezerwacji wielokrotnie.
Dzwonisz pod nr. +45 33151515 milej Pani podajesz numer rezerwacji, nowy termin rezerwacji, ona szybciutko sprawdza czy są wolne miejsca, jeśli są to ściąga Ci kasę z kart ( o ile trzeba coś dopłacić) a następnie wysyła na maila nowe potwierdzenie rezerwacji.