poloniainfo.dk
Ogólne => Hydepark => Wątek zaczęty przez: hydrogen2 w 11 Kwi 2013, 12:50:59
-
Witam. Czy ktoś z forumowiczów wie coś na temat "nowego" sposobu logowania do DB za pomocą nr telefonu? Wygląda na to, że jest to jakieś rozwiązanie tymczasowe, jednak to bank, więc trochę strach, czy strona logowania nie jest fałszywa, czy rzeczywiście maja problem z systemem?
-
Witaj,
nie jest to zadna falszywa strona, obecnie jest problem aby zalogowac sie poprzez NemId i dlatego tez mozna logowac sie za pomoca CPR i ostatnich osmi cyfr karty do bankomatu. Potem otrzyma sie sms ktory nalezy wpisac w okienko i jest sie zalogowanym na swoim koncie.
pozdrawiam
dzisiaj tak wlasnie sie logowalam:)
-
Witaj,
nie jest to zadna falszywa strona, obecnie jest problem aby zalogowac sie poprzez NemId i dlatego tez mozna logowac sie za pomoca CPR i ostatnich osmi cyfr karty do bankomatu. Potem otrzyma sie sms ktory nalezy wpisac w okienko i jest sie zalogowanym na swoim koncie.
pozdrawiam
dzisiaj tak wlasnie sie logowalam:)
Ja mam jeszcze jeden problem bank nie posiada mojego numeru telefonu jak mam to załatwić ,zaznaczam że nie mam mozliwości aby pójść osobiście do banku (pracuje po 10 godzin). Może ktoś mi podpowie jak mam z tego wybrnąć.
Za wszystkie podpowiedzi dziękuję.
-
wydaje mi się ,że po zalogowaniu się do Netbanku i wybraniu edycji danych osobowych możesz wprowadzić swój aktualny numer telefonu
-
wydaje mi się ,że po zalogowaniu się do Netbanku i wybraniu edycji danych osobowych możesz wprowadzić swój aktualny numer telefonu
Dziękuję za podpowiedz faktycznie nie pomyślałam o tym. Spróbuję to w ten sposób załatwić. Dzięki