poloniainfo.dk
		Ogólne => Hydepark => Wątek zaczęty przez: cwsm111 w 20 Maj 2022, 19:23:35
		
			
			- 
				Czy istnieje coś takiego w Danii.
Mam zgrzyt z ubezpieczalnia.
			 
			
			- 
				Forbrugerombudsmanden
			
 
			
			- 
				https://ankeforsikring.dk/om-ankeforsikring/Sider/Om-at-klage.aspx
			
 
			
			- 
				Dzieki za pomoc .
 Jeżeli ktoś z Was ma ubezpieczenie w Gjensidige, niech uważa.
Anulowano mi trzy ubezpieczenia przez brak opłaty........o których nie wiedziałem.
Zmieniono system komunikacji o którym nie raczyli poinformować. Teraz trzeba logować się na ich stronie i tam jest zamieszczana cala poczta.
Nie przychodzą maile,nie informuja telefonicznie,zrezygnowali z eboksa i borgera.
Dopabuse przy trzecim rachunku ,raczyli odnaleźć nr telefonu (jeszcze dodatkowo nie główny nr telefonu  a pomocniczy) 
A info o tym zamieścili tylko na stronie po zalogowaniu.
Szczytem wszystkiego jest ze ich strona nie obsługuje mitid ,trzeba używać  jedynie z logowania w starym systemie z kodami.
_Na marginesie ,widzę ze system elektroniczny zrobił w Danii krok do tylu .
Borger i eboks przeszli z początkiem marca samych siebie.