poloniainfo.dk
Ogólne => Tłumaczenia => Wątek zaczęty przez: artjaw w 03 Wrz 2009, 20:28:28
-
Witam, sprawa dotyczy zaleglych pieniedzy wakacyjnych, ktorych nie otrzymalem po tym jak firma w ktorej pracowalem zbankrutowala. Nie wiem czy dobrze rozumiem, mam napisac kiedy bylem na urlopie, ile dni, nr konta, Czy cos jeszcze jest wazne? Pozdrawiam, z gory dzieki za pomoc
W zalaczniku list od DI.
-
Tak , ma pan 11 dni urlopu- 11dni x 441,22 za dzien to w sumie rowna sie = 4523,44 kr do wyplaty
-
Ferie afholdes fra (urlop zaczyna sie od dnia). ---------------------w sumie ------------------dni urlopu
(wypelnic)
np . 07.09.09 11
......................................................... .........................................
Podpis pracownika banku numer. Regist. I nr. Konta
..................................................................
stempel i podpis obecnego pracodawcy
-
Dzieki za informacje, tylko nie wiem co z podpisem pracodawcy? tamtem zbankrutowal, pozniej juz w Danii nie pracowalem.
-
Sprobuj klepnac u polskiego pracodawcy. Podaj dokladne dane twojego banku