poloniainfo.dk
Ogólne => Tłumaczenia => Wątek zaczęty przez: alesz w 29 Sty 2010, 01:20:10
-
dwie kwestie z dow. rej. samochodu ciężarowego, a konkretnie ciągnika siodłowego ???:
TILKOBLING
SYNSFRI SAMMENKOBLING
proszę o podpowiedzi, nie wpisuję tego co wiemy i o co sie kłócimy, aby nie sugerowac (mechanikiem nie jestem, ale pojazdy mechaniczne czarną magią dla mnie nie są.... ;) ).
zapraszam do dyskusji
???
-
nie wiem czy ma to cos wspolnego z tym co interesuje, ale moja najnowsza wiedza z zakresu motoryzacji, to:
tilkobning to sprzeglo
-
Tilkobling (tutaj) to polaczenie z przyczepa chodzi byc moze istniejacy i zatwierdzony hak, synsfri sammenkobling zatwierdzone dane ciezaru przyczepy, szczegoly tutaj www.styrekort.dk/synsfri.htm .Nie jestem w temacie ale jestem przekonany, ze o to chodzi.
Kobling to sprzeglo.
-
no i doszliśmy do sedna...
Tak jak "tilkobling" to rubryka z ilością zaczepów (siodło i zaczep dyszlowy), tak przy "synsfri sammenkobling" jest wątpliwość ze względu na niewystępowanie czegoś podobnego w polskich dow. rej. Tym bardziej, ze jest to ujęte w rubryce mówiącej o kwestiach homologacji.
Wychodzi na to, że "synsfri" (tłumaczone wszędzie jako - "synsfri" ;) ) będzie tu występowało jako homologowane zaczepy nie wymagające przeglądów, badań technicznych.
Większość jednak wynika bardziej z dedukcji i logiki, patrząc na powpisywane wartości.
Czyżby duńskie dowody nie były w standardach unijnych?? czy nadal jest w unii wolna amerykanka?
Dziękuję za dotychczasowe podpowiedzi i czekam na więcej ;)
-
"tilkobling" - sprzęg do połączenia innej jednostki
"synsfri sammenkobling" - sprzęg nie podlegający przeglądom technicznym
-
no i przyszedł i pozamiatał..... ;)
dziekuję, :andyandy, serdecznie
sądzę, że to wyczerpuje temat.