poloniainfo.dk
Ogólne => Hydepark => Wątek zaczęty przez: Smiglo7o7 w 06 Wrz 2007, 01:19:45
-
Witam,
przeszukalem to forum i nie znalazlem podobnego tematu, jezeli podobny byl to link poprosze.
Kupilem drukarko-skaner 2dni temu w sklepie Fona i tak szczerze mowiac jednak jej nie chce (tzn. nie pasuje mi :P ) czy w Danii mozna zwrocic produkt i dostac zwrot pieniedzy ? Tak jak w Polsce czy Anglii ?
Dzieki za pomoc
Piotr M.
-
W Anglii napewno.
Tutaj może być gorzej ???
Moje doświadczenia, nieakceptują zwykłej [
tROCHĘ TO DLA MNIĘ DZIWNĘ ??? :o
Pozdrawiam!!!!
-
miałem na myśli kartę MASTERCARD
POZDRAWIAM! ;D
-
Bo "zwykła Mastercard" to nie DanKort, tak samo jak Visa i kilka innych.
Poprostu Duńczycy wymyślili sobie własną kartę i już.
Witaj w Danii.
A tak na marginesie to jest coś takiego jak przycisk edytuj ...
-
W Fonie masz 7 dni na zwrot towaru i nie musisz sie wcale z tego tlumaczyc... nie pasuje Ci i jest to wystarczajacy powod do zwrotu...
Ja ide oddac dzisiaj swoj dyktafon, bo nie odpowiada mi jakosc nagran....
powodzenia
-
Dzieki Wielkie !!
-
pamietaj o paragonie!
w Bilce musisz miec paragon, ale termin zwrotu bardzo dlugi. W porzadnych sklepach, jesli powiesz, ze jest to geve, zapytaja jak dlugi termin zwrotu potrzebujesz.
Potem naklja karteczke i wpisza date zwrotu...............
Juz dezis mozesz kupic JULEGEVE, czyli prezent na bozenarodzenie i obdarowany ma paro go zwrocic.
-
W Fonie masz 7 dni na zwrot towaru i nie musisz sie wcale z tego tlumaczyc... nie pasuje Ci i jest to wystarczajacy powod do zwrotu...
Ja ide oddac dzisiaj swoj dyktafon, bo nie odpowiada mi jakosc nagran....
powodzenia
a nie 14 dni tak jak to jest w dunskich przepisach ??
-
a ja chcialem w bilce oddac lapa i go nie wzieli termin nie przekraczal 14 dni.moze trafilem na jakiegos nieodpowiedniego pracownika .moge cos z tym jeszcze zrobic,pozdrawiam ma go ok 4 tyg ale go nie chce bo jest kiepski
-
a ja chcialem w bilce oddac lapa i go nie wzieli termin nie przekraczal 14 dni.moze trafilem na jakiegos nieodpowiedniego pracownika .moge cos z tym jeszcze zrobic,pozdrawiam ma go ok 4 tyg ale go nie chce bo jest kiepski
duza czesc produktow moze byc zwrocona tylko w oryginalnym opakowaniu
i bilka tego przestrzega, szczegolnie jak produkt jest w zalaminowanym pudelku itp
-
jesli oddajesz cos rozpakowanego w Bilce z tych zafoliowanych, potracaja 20%, ale przyjmuja.
Z komputerami jest troche inaczej, musisz im powiedziec, ze nie spelnil twoich oczekiwan, ze jest wolny, albo cos, ale zawsze trzeba pytac o okres zwrotu. Komputery prazychodza do bilki fotexu,ipt jako gotowce i ciezko jest zrwocic jesli nie maja wad,a le ci powiem, ze jesli znajdziesz do pomocy dunczyka, to przyjma bez niczego.
-
Ja zauważyłam,że na paragonach w niektórych sklepach jest napisane wyraźnie ile masz dni na ewentualny zwrot towaru np.w H&M.
-
ale odzież i obuwie to co innego, poza tym w H&M to i w Polsce mozna zwrócić do 7-iu dni :)
ja zwracałam w Bilce używane buty, bo pękły po miesiącu chodzenia i nie było problemu
każda grupa produktów rządzi się innymi prawami :)
-
K3 - maz kupowal ostatnio w w Fonie rzeczony wczesniej dyktafon. Obawial sie, ze tani dyktafon nie bedzie nagrywal tak jakbysmy sobie tego zyczyli, wiec zapytal o zwrot i otrzymal informacje o tych 7 dniach. Nie mam pojecia jakimi prawami rzadzi sie Fona, na paragonie nie bylo zadnej informacji.
Smiglo, daj znac czy CI sie powiodlo.
-
Kazdy sklep ma prawo ustalac zasady zwrotu towaru, moze rowniez napisac, ze zwrotow nie ma, faktycznie roznice sa ogromne. Bilka pisze, ze jest dwa tygodnie na zwrot, ale zdazylo mi sie oddac rzecz kupiona trzy miesiace wczesniej, oczywiscie, nieuzywana i z paragonem. To co pisze Renka o zwrocie peknietych butow, to juz jest reklamacja. Obowiazuje tu dwa lata gwarancji i nie ma problemow ze zwrotem uszkodzonych rzeczy, oczywiscie nie mowie o sprzecie, ktory naprawia sie w ramach gwarancji. Nie mozna zwrocic zakupionego w fotexie komputera, mimo, ze inne rzeczy tez do 2 tygodni, ale juz w El-Gigancie mozna testowac 30 dni.
W kazdym sklepie trzeba po prostu pytac jaki jest termin zwrotu.
W okolicach swiat termin zwrotu towarow znacznie sie wydluza, po Nowym roku w Bilce sa dodatkowe kasy przyjmujace zwracane bozonarodzeniowe przezenty.
-
a jezeli mam go juz 4 tygodnie to pomoze pomoc dunczyka.
a lap faktycznie zamolony
-
Gdzie go kupiles?
mialam to samo z laptopem z Fotexu, chodzil bardzo wolno, bo w takim byle jakim zainstalowali viste i jeszcze sie dodatkowo sam wylaczal, oczywiscie, ze chcieli wziac go do przegladu, ale wtedy powiedzialam, ze owszem, ale pod warunkiem, ze dadza mi zastepczy juz dobrze pracujacy na czas naprawy bo jest mi niezbedny do pracy.
Wymiekli, oddali kase, ale musi isc z toba ktos dobrze mowiacy po dunsku lub angielsku.
-
kupilem w bilce
bylem po 10 dniach i nie wzieli powiedzieli ze jak wlaczylem to juz nie moga.tez jest vista zamula jak cholera i sie wylancza
-
Sprawdziłem FONĘ - mają 14 dni zwrotu towaru.
Bilka ma 14 dni i właśnie znalazłem ich kwit z tego tygodnia, gdzie jest wydrukowane jak byk:
Pamiętaj, że masz 14 dni na wymianę, lub na zrezygnowanie z zakupionego towaru.
Zachowaj dowód zakupu.
Nie mieli prawa odmówić przyjęcia tego laptopa po 10 dniach. Gdybyś był stanowczy,
lub poprosił "kabusewnika tego bałaganu ! Proszę!" to by się poddali.
Sądzę, że nadal możesz tam z nim iść, i jeżeli zapamiętałeś tego który Ci odmówł przyjęcia
i on zapamiętał Ciebie to możesz się zapytać drugiego z obsługi, dlaczego Ci go nie przyjęli
skoro mają te 14 dni - wybite na kwitkach z kasy.
I jasne, że miałeś prawo włączyć tego laptopa!!! No przecież po to go kupiłeś.
I nich Ci nie mydlą. Dostają w oryginalnym opakowaniu w takim stanie i konfiguracji
w której go dostałeś. Więc wszystko jest w porządku.
Może oni mają takie swoje wewnętrzne reguły, że mają zbywać tych mało pewnych
swoich praw. Tak jak Ci w McDonaldzie zawsze próbują wcisnąć BIG MENU.
Pozdrawiam
-
a gdzie ja sie moge zglosic z reklamacja jak mi sie pociag 2 razy nie zatrzymal na stacji ? i sie do szkoly spoznilem ? :o :o :o
Mirra co do Fony to moze jutro pojdziemy wiec dam znac
-
Jaki pociąg na jakiej stacji ??
Bo niektóre pociągi nie zatrzymują się na wszystkich stacjach ... (s-tog mam na myśli)
-
Mozesz zglosic sie na stacji, na ktorej na przyklad wysiadles.
Aczkolwiek nie wiem czego oczekujesz w wyniku tej reklamacji? Usprawiedliwienia do szkoly?
Czy ponosisz jakies konsekwencje finansowe lub inne w zwiazku ze spoznieniem?
Jesli tak, to po wyjsciu z pociagu udaj sie do biura na stacji (jesli takie istnieje) bo wlasnie sobie uswiadomilam, ze chyba nie wszedzie.... i wtedy jest gorzej, bo musialbys jechac na centralna i jeszcze bardziej sie spoznic.
Ja rok temu w wyniku dwudziestominutowego spoznienia pociagu nie zdazylam na prom do Polski (z Malmoe) uzyskalam, tylko darmowy powrot do Kopenhagi. Pieniedzy za prom mi nie zwrocili, bo stwierdzili, ze mialam na przesiadke tylko 30 minut (z pociagu na prom jest maksymalnie 5), wiec i tak bym nie zdazyla.
Nie studiowalam juz przepisow w tej kwestii, ale ponoc jest dokladnie sformulowane powyzej jakiego opoznienia kolej ponosi odpowiedzialnosc.
-
pociag "e" nie zatrzynam sie na stacji Lyngby, na rozkladzie napisane jest ze sie zatrzymuje (zresza moja dziewczyna jechala tym samym w wtorek i sie zatrzymal)
smiesznie bylo bo bylo ogloszenie ze "dojerzdzamy do lyngby itd" ja do drzwi a pociag dalej jechal...
a od reklamacji nic nie oczekuje tylko jak tak na to teraz patrze to mi siesmiec chce bo specjalnie 10min wczesniej wyjechalem z domu zeby sie nie spoznic :D
-
Ponad dwa tygodnie temu kupiłam w Bilka konsole do gier ale się nią rozczarowałam i chciałam dziś ja zwrócić, niestety nie przyjęli mi jej. Powiedzieli że ja wyjełam z pudełka gdybym jej nie wyjmowała było by ok. Ale według mnie to kiepska wymówka. Na paragonie wyraznie było napisane że mogę zwrócić towar w oryginalnym opakowaniu przed upływem 30 dni i tak też było. Czy mogę coś z tym zrobić, czy maja do tego prawo?Wydaje mi się że powodem tego że mi jej nie przyjęli może być to że ona u nich potaniała o ponan 500 koron. ale czy że czywiście mogą tak zrobić
-
forbrugerraadet.dk/ tam zawsze udziela rady czy pomocy.