poloniainfo.dk
Ogólne => Pomoc! => Wątek zaczęty przez: magda_ w 03 Lip 2008, 10:17:38
-
Witam,
bardzo proszę o pomoc w zalogowaniu się na netbank w danske bank.
Jeśli ktoś mógłby krok po kroku napisać co zrobić aby się zalogować, próbuję od godziny i nic, mam ciągle taki komunikat DET VALGTE BRUGER-IT FINDES IKKE, nie wiem gdzie go szukać bo ja nic jeszcze nie zapisywałam?!
-
tu masz helpa po angielsku
ja odpalalem netbank zgodnie z tymi instrukcjami i jest OK
https://english.danskebank.dk/esafekeyerror (https://english.danskebank.dk/esafekeyerror)
na pewno musisz pozmieniac troszke ustawienia przegladarki (netbank preferuje explorera, ja na firefoxie mialem klopoty)
netbank zainstaluje ci pliczek przy pomocy ktorego bedzie cie identyfikowal i twoj login bedzie sie pojawiac automatycznie (taki jak w liscie ktory przyszedl z banku)
mozna kozystac z netbanku po angielsku
powodzenia
-
Wielkie dzieki za linka ale niestety nie mogę się zalogować.
mój problem polega na pierwszym oknie tzn:
user id: co mam tu wpisać, czy podać swoja nazwę czy to co dostalam z banku z pinem?
temporary pin:
new password:
potem pojawia mi się taka treść:
Wrong user ID or password
The user ID or password you have keyed in is invalid. Use the menu on the left to return to the previous page and try again.
z banku dostałam
pin cyfrowy
a niżej jakieś hasło czy coś w formie liter
czy ktoś może mi pomóc?
-
na początek otwierasz ten link: https://ebanking.danskebank.dk/html/index.html?site=DBNBEN
i z menu po lewej "First logon"
tam wpisujesz UserID TempPIN i ustalasz swoje hasło
-
Wielkie dzięki za podpowiedzi, ale robię wg waszych wskazówek i dalej mam ten sam komunikat ww.
Z banku dostałam co następuje:
0000 - pin
XXX XXX XX XXX
po wejściu na ww link wpisuje:
XXX XXX XX XXX
0000
hasło
powtózenie hasła
i nie mogę dalej pójść bo jest Wrong user ID or password
POMOżECIE? PROSZĘ!
-
Jesli pojawia sie komunikat: new password - to powinnas wpisac swoje nowe haslo, ktorego bedziesz uzywac od dzisiaj.
O ile pamietam, najpierw prosze o podanie hasla z listu, potem nalezy podac wlasne haslo...
Ale moze K3 ma wieksze doswiadczenie w tym zakresie.
-
tak, ja w new password wpisuje swoje hasło i niżej je powtarzam
XXX XXX XX XXX
0000
moje nowe hasło wymyślone
powtórzenie nowego hasła
o co chodzi?
-
Witam.
Mala dobrze ci tłumaczy po wpisaniu hasła z listu musisz wpisac swoje nowe hasło i powtórnie swoje nowe hasło. Potem logujesz się za pomocą tego swojego nowego hasła. Powinno działac.
-
Z banku dostałam co następuje:
0000 - pin
XXX XXX XX XXX
hmm... z trgo co pamiętam, to ja dostałem to w innym formacie
USER-ID przyszło w normalnym liście, a TempPIN w "bezpiecznym", takim jak PIN do karty...
i ponadto, userID ma format: pięć cyfr + litera
-
ja właśnie wszystko dostałam w "bezpiecznym liście" najpierw 4-cyfrowy pin a niżej kombinacje liter a wcześniej nic innego nie dostałam, i może dlatego mi ni idzie.
ale z drugiej strony skoro mam tą kombinacje liter to gdzieś wypada to chyba wpisać i ja wpisuje jako id, co mam dalej zrobić?
-
ja właśnie wszystko dostałam w "bezpiecznym liście" najpierw 4-cyfrowy pin a niżej kombinacje liter a wcześniej nic innego nie dostałam, i może dlatego mi ni idzie.
ale z drugiej strony skoro mam tą kombinacje liter to gdzieś wypada to chyba wpisać i ja wpisuje jako id, co mam dalej zrobić?
ale te kombinacje liter poniżej cyfr, to cyfry napisane słownie ;D ;D ;D
wygląda to tak:
(http://img53.imageshack.us/img53/602/lastscanns4.jpg)
powinnaś wcześniej dostać list, i w treści jest "bruger-id"
mamy pin, szukaj listu z ID
-
dokładnie tak to wygląda u mnie i ja ten "kod" z dołu wpisywałam w id.
w takim razie muszę iść do banku bo nic wcześniej nie dostałam :(
Wielkie dzieki narazie, pozdrawiam
-
dokładnie tak to wygląda u mnie i ja ten "kod" z dołu wpisywałam w id.
w takim razie muszę iść do banku bo nic wcześniej nie dostałam :(
Wielkie dzieki narazie, pozdrawiam
zrób to jak najszybciej, bo w tym liście, którego nie masz, jest też informacja o czasie, do kiedy TempPIN jest ważny
potem zamawiasz TempPin na nowo