Ogólne > Hydepark

pozwolenie na auto || rok 2013 zmiany - wszelkie watpliwosci

(1/8) > >>

Amoniac:
Witam! Przejrzalem forum lecz nadal nie ustatysfakcjnowal mnie zbior informacji ktore odnalazlem - niektore sa sprzed 5 lat lub po prostu opisane sa inne sytuacje. A wiec jestem w danii juz od 1,5roku przyjechalem tutaj jako student rowniez jestem osoba pracujaca na etat wiec ogolnie moj dzienny harmonogram zadan jest bardzo zajety... tak czy siak chcialbym przyjechac autem na polskich blachach dowiedzialem sie tego i owego i ogolnie zrozumialem ze moje szanse na zdobycie pozwolenia sa bardzo watpliwe. zdecydowalem sie jednak zadac pare pytan : Czy jezeli wysle wniosek o pozwolenie z polski zrobie wszelkie kopie i wjade na teren danii czy nie powinienem miec zadnych problemow? Czy na motyw tego iz jestem studentem a pracuje na pelny etat istnieje szansa na zdobycie pozwolenia? nie ukrywam ze nie jestem do konca przekonany co do wiazania mojej przyszlosci na stale w danii - dlatego interesuje mnie to pozwolenie. Slyszalem o konsenkwencjach zwiazanych z brakiem pozwolenia oraz to ze w tym roku jest o wiele ciezej dostac to pozwolenie nawet dla osob ktore maja "motyw rodzinny" dzieki ktoremu mogli legalnie sie przemieszczac na terenie Danii.. 
z gory dziekuje za odpowiedzi

Krakers:
Cześć, tutaj jest sporo na ten temat:
http://skat.dk/SKAT.aspx?oId=2091334&vId=0&lang=DA

Amoniac:
" Czy jezeli wysle wniosek o pozwolenie z polski zrobie wszelkie kopie i wjade na teren danii czy nie powinienem miec zadnych problemow? Czy na motyw tego iz jestem studentem a pracuje na pelny etat istnieje szansa na zdobycie pozwolenia? nie ukrywam ze nie jestem do konca przekonany co do wiazania mojej przyszlosci na stale w danii - dlatego interesuje mnie to pozwolenie " nie moglem jednak odnalezc odpowiedzi na to pytanie. Czy jezeli zloze wniosek mimo to beda autem w danii i majac pokwitowanie ze wyslalem aplikacje oraz dowod wplaty oraz przeslania nie bede mial problemow?

Krakers: