Ogólne > Dania i o Danii

kupno mieszkania i kredyt

<< < (2/2)

iskierka:
To co w takim razie polecasz zrobic ? ja jestem laikiem w tych sprawach i napewno wcisneli by mi w banku czy tez gdzies indziej "nadprogramowe koszty" czy sa jakies osoby, instytucje ktore pomagaja przy takim przedsiewzieciu zeby to wszytsko wyszlo jak najkorzystniej?

@ae@:
Nikt ci nie moze pomóc bo nikt nie zna twojej sytuacji, twoich potrzeb, planów czy upodoban.
Jeden wybierze F1 pozyczke a drugi zlapie sie za glowe bo dla niego tylko staleoprocentowanie, jeden sam zadzwoni do banku i dokupi dodatkowe ubezpieczenie na - bo ja wiem - piwnice i szyby w oknach a drugi bedzie patrzyl z czego jeszcze zrezygnowac bo taki juz jest.

Jestes laikiem? Wiec nie ma innej mozliwosci - przysidz sie do pc i szukaj, czytaj, ucz sie - o formach finansowania, o realkredit i boliglån, o tym jak wyglada kupno, jakie papiery, koszta, jakie ubezpieczenia wybierzesz, jakie koszty utrzymania nieruchomosci itp itd.

To powazna inwestycja i nikt za ciebie decyzji nie podejmie.

Duzo nauki ale w internecie wszystko mozna i to przystepnie znalezc.
Porozmawiaj z bankiem, ze swoim, z innym, mozna tez przez internet.
Powodzenia!

P.S Bank ci nic nie bedzie "wciskal". Przedstawi swoje produkty, dokladnie jak w Bilce, wchodzisz, przygladasz sie, namyslasz ale decyzje czy kupic czy nie podejmujesz ty - nikt ci mleka i sera do koszyka nie "wciska".

maciek0zielinski:
Ja w dani wynajmuję mieszkanie, Ponieważ mam obawy czy wziąć kredyt, nie jestem pewien czy utrzymam swoją pracę.

sopocianka:
Mi z mezem obliczyli zdolnosc kredytowa na 5 mln. Chcielismi tylko 1 mln, ale probowali nam wcisnac te 5 mln :) bo dom nowszy, a tamtego za 1 mln nie bedzie nam chcialo remontowac itd... w koncu nic nie wzielismy bo sie rozmyslilam od tego chodzenia do banku :) zostajemy na mieszkaniu :D czekamy na 5 pokojowe mieszkanie i raczej nic nie kupimy :)

roga: