poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: Ja tez mam stracha  (Przeczytany 2678 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline misiek2k

  • Zarejestrowany
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
Ja tez mam stracha
« dnia: 11 Sie 2006, 14:48:09 »
Witam, pisze pierwszy raz. Jestem aktualnie studentem i mam jeszcze jeden semestr do ukonczenia i bycia mgr. Moja dziewczyna wyjezdza do Dani na doktorat. Ja jade za nia jak tylko skoncze studia. Czyli jakies 6miesiecy po. :) Mam teraz piertra jak cholera. Czytam mase o Danii. Umiem mowic po Ang. Duńskiego nie znam. Moze ktos mnie podbuduje bo mam nieco pytan a nie wiem gdzie znalezc odp. Moja dziewczyna bedzie miala mieszkanie najprawdopodobnie. Mowi tylko po ANG i to b.dobrze. Jedziemy do Kopenhagi, ksztauce sie jako Spedytor Morski. Juz od 9lat, Jak wyglada sprawa w uzedzie pracy w Dani? Czy mozna tam bezproblemowo porozmawiac po ANG? Widzialem strony internetowe z praca ale wszystko jest po Dunsku i szczeze mowiac nie potrafie nawet zrozumiec o co chodzi w danym ogloszeniu :( Troche mnie to przeraza. Kasy tez nie mam za duzo na start ale staram sie jak moge. Czy ktos mial podobne doswiadczenia na start? Od czego zaczas szukanie, co powinienem zrobic na poczatku? Jak jest w Danii jacy sa ludzie? Czy zdobywajac prace prosta, nie w zawodze tez mozna starac sie o pozwolenie o pobyt? Gdzie zlozyc takie podanie, czy w Danii czy w Ambasadzie w Warszawie. Co Radzicie... setki pytan. Czytam forum i powiem ze nieco mi sie rozjasnia. Ale rady ludzi ktorzy przeszli juz taka droge bardzo by mi sie przydaly. Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za wszelkie pomocne informacje.

Offline GoTTie

  • Przyjaciel Portalu
  • Doświadczony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 2
  • Wiadomości: 797
  • Reputacja: +19/-6
Odp:Ja tez mam stracha
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Sie 2006, 21:26:48 »