Do Polski dojedziesz i Seicento 0.8
Poza tym wolalbym jechac do Polski Swift-em 1.0 1998 niz Astra 1.6 1993. No, ale jak ja jade to biore jedna torbe ze soba a z PL nic nie przywoze (poza owa torba), wiec moze nie pomyslalem o osobach, ktore "laduja auto pod sufit"

Wybaczcie.
mart napisz ile mozesz przeznaczyc na auto, bo takie, ktorym spokojnie dojedziesz do PL moze kosztowac 30000DKK jak i 100000DKK.
y ... niemieckie blachy poniewaz:
- samochody w DK sa strasznie drogie. Szczegolnie dla osob, ktore nie mieszkaja tutaj dostatecznie dlugo (lub nie zarabiaja dostateczenie duzo), zeby zaoszczedzic pokazne kwoty. "Latwiej" wydac 50000DKK jak sie ma 200000DKK oszczednosci, niz wowczas, gdy oszczednosci wynosza 70000DKK.
BMW 520 rocznik 1996 kosztuje w DK ok. 100000DKK a w Niemczech ok. 4500EUR (to rownowartosc 35000DKK).
Za 3000EUR (ok. 24000DKK) mozna kupic w Niemczech Mitsubishi Galanta 1998, Nissana Primere 2.0 1998 z pelnym wyposazeniem a zeby kupic takie autko tutaj to trzeba by miec co najmniej 50000DKK.
Koszt posiadania auta "w Niemczech" nie jest taki wysoki jak w DK, na dodatek ciotka ma max. znizki (ja obecnie nie posiadam zadnych znizek)
- chce kupic dobrze wyposazone i niezbyt leciwe auto (520 1996 raczej odpada

)
- samochody ktore sa w PL (uzywane, na sprzedaz) w 99% pochodza z Niemiec, zatem lepiej kupic bez posrednika
- blizej do Niemiec (niz do PL) i mozliwosc zarejestrowania na ciotke, a wole miec blachy DE niz PL (niestety). Zawsze moge byc Niemcem

Und tschuss.