Ogólne > Podatki

ferie penge

<< < (2/8) > >>

KIKI:
Ja pracowalam dla jsc ale u mnie nie bylo problemu...Dostalam bardzo ladne pieniadze z ich strony

myself:
Witam,

mam niemały problem i kto mógłby mi pomóc, to proszę o odpowiedź.

Jestem studentką i 2 razy byłam w Danii na wakacjach wpracy (w tym samym miejscu). Było ok, ale teraz wiem, że nie otrzymałam feriepenge za 2007 rok. Zawsze jak pytam o to pracodawcę, to on mnie zwodzi i mówi, że jeszcze nie sprawdził, ale pracuje nad tym i da mi odpowiedź, jak tylko sie czegoś dowie. Ostatnio otrzymałam formularz do wypełnienia o ferienpenge z 2008 roku, ale ani śladu o tym z 2007. Pracodawca twierdzi, że regularnie wpłacał pieniądze na moje feriekonto. Więc skontaktowałam się z tymi z feriekonto, a oni mi napisali, że pracodawca nie wpłacał tych pieniędzy. Zajżałam w moje rozliczenia za miesiące pracy i faktycznie, na pasku nie ma żadnej wzmianki o feriepenge. Co stało się z tymi pieniędzmi? I co mam teraz zrobić? Czy można te pieniądze jakoś odzyskać, czy już przepadły?
Gdyby nie formularz o feriepenge za 2008 rok, to nic o tym bym nie wiedziała. nie wiem do kogo się zwrócić.

Pomóżcie proszę!

aro rac:
WITAM WAS.
PORADZCIE MI CO ZROBIĆ Z TAKĄ SYTUACJĄ. W 2008, PAZDZIERNIKU W ZWIĄZKU Z KRYZYSEM ŚWIATOWYM ZWOLNIONO MNIE Z PRACY (PRACOWAŁEM PRZEZ AGENCJE JOB SUPLY) NIE WIEM W JAKI SPOSÓB ODEBRAĆ SWOJE PIENIĄDZE Z FERIEPENGE , TYLE DOBRZE ŻE DOSTAŁEM KARTE WAKACYJNĄ ALE DO TEJ PORY NIE PRACUJĘ W DANII, JAK ODZYSKAĆ PIENIĄDZE Z FERIEPENGE? ???
POZDRAWIAM WSZYSTKICH.

robwag:
aro rac znajdż ten wątek"   Jak to zdobyć ??????????????"tam jest opisane o feriepenge

kop2500:
juz przepisy zmienily sie i sam podpisujesz swoja karte wczasowa i wysylasz wiec ty decydujesz czy idziesz na wolne czy bierzesz kase i pracujesz jednoczesnie, juz pracodawca nie musi tego podpisywac, i naczej jak ktos jest na zwiazkach badz na zasilku bezrobotnym wtedy musi badz urzad badz posredniak podpisac druk wczasowy

Nawigacja