poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: podatek 8% w Danii i PIT w Polsce  (Przeczytany 12647 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

karol2222

  • Gość
podatek 8% w Danii i PIT w Polsce
« dnia: 05 Mar 2009, 00:00:15 »
Jestem studentem, caly 2008 rok mieszkalem w Danii w zwiazku z moimi studiami. Dodatkowo pracowałem tak dodatkowo. Dostałem Frikort, zarobiłem ok. 40 tys koron, z czego zaplacilem 8 % podatku. Jednak w 2008 roku czasami dorabialem tez sobie w Polsce na umowe o dzielo. Zarobilem ok. 7 tys zl (z czego zaplacilem oczywiscie podatek 20 cos procent). Wiem ze musze rozliczyc PIT w Polsce. Czy bede musial cos doplacac w Polsce? Slyuszalem ze jest umowa o uniknieciu podwojnego opodatkowania, i że muszę tylko wykazac zarobki dunskie, aby obliczyc prog podatkowy dla mnie za polskie zarobki. Czyli jesli nie przekraczam zarobkami polskimi i dunsk 80 tys zlotych, to nic nie musze doplacac. Czy to jest prawda, czy to wyglada inaczej? Czy ktos jest zorientowany w tym temacie? bede wdzieczny za pomoc

K3

  • Gość
Odp: podatek 8% w Danii i PIT w Polsce
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Mar 2009, 00:16:21 »
Jestem studentem, caly 2008 rok mieszkalem w Danii w zwiazku z moimi studiami. Dodatkowo pracowałem tak dodatkowo. Dostałem Frikort, zarobiłem ok. 40 tys koron, z czego zaplacilem 8 % podatku. Jednak w 2008 roku czasami dorabialem tez sobie w Polsce na umowe o dzielo. Zarobilem ok. 7 tys zl (z czego zaplacilem oczywiscie podatek 20 cos procent). Wiem ze musze rozliczyc PIT w Polsce. Czy bede musial cos doplacac w Polsce? Slyuszalem ze jest umowa o uniknieciu podwojnego opodatkowania, i że muszę tylko wykazac zarobki dunskie, aby obliczyc prog podatkowy dla mnie za polskie zarobki. Czyli jesli nie przekraczam zarobkami polskimi i dunsk 80 tys zlotych, to nic nie musze doplacac. Czy to jest prawda, czy to wyglada inaczej? Czy ktos jest zorientowany w tym temacie? bede wdzieczny za pomoc