poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: problem z przeglądem auta  (Przeczytany 3840 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

driver

  • Gość
problem z przeglądem auta
« dnia: 29 Maj 2009, 23:01:44 »
Witam

mam mały problem ze zrobieniem przeglądu auta na duńskich tablicach.
mam pytanie:
czy wszystkie stacje robiące przeglądy są tak rygorystyczne?(interesuje mnie północna zelandia)
mam auto z 2000 r.które jest w bardzo dobrym stanie(sam jestem mechanikiem),co więcej będąc w Polsce
włożyłem w auto mase pieniędzy aby było technicznie naprawde super.

"...robiąc przegląd odczuwałem ze djagnosta był hm..."chłodno"nastawiony co do mojej osoby.szukał naprawde wszędzie i nie mógł nic znaleść ,aż w końcu natrafił na śladowe ilości rdzy w jednym  miejscu w podwoziu,i automatycznie przeglądu nie przeszedłem.i na upartego moge powiedzieć ze ok.znalazł i nie przepuścił ,,,,ALE - on mi powiedział jak należy to naprawić i z tym nie moge się pogodzić-ponieważ,według niego powinienem wyciąż większy kawałek podłogi który zachodzi na profil ,pospawać od wewnątrz śladowe ilości rdzy i wspawać z powrotem całość.Ja jako mechanik nie moge się z tym pogodzić ponieważ według mnie wycinając ten profil ingeruje w konstrukcje podłogi,i wycinając ten element tylko osłabie materiał,i w efekcie po roku czasu w miejscach cięcia będe miał znowu rdze(nawet jak to zabezpiecze bitexem).
facet powiedział ze jak nie zrobie tego po jego mysli to nie mam co przyjechać na omsyn.
a na moje wystarczy tylko to oczyścić i jak wyjdzie jakaś dziura to przyspawać łate bez zbędnego wycinania...."

dostałem pozwolenie poruszania się na miesiąc czasu,ale nie wiem co mam zrobić..
miał ktoś może tez podobne problemy na duńskim przeglądzie?
może lepiej zrobić przegląd jeszcze raz gdzie indziej? ale jak znowu bedzie tak samo ???


pozdrawiam
Driver

PS..zastanawia mnie jak załatwiają przegląd ci co tymi wszystkim żenchami śmigają po ulicach.

Offline pawlos23