poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: Pytanie o 8% próg podatkowy.  (Przeczytany 7785 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Podatek

  • Gość
Pytanie o 8% próg podatkowy.
« dnia: 20 Cze 2007, 14:38:53 »
Witam!
Jestem studentem, mam mniej niż 26 lat. Wybieram sie do sezonowej pracy w Dani na okres 2,5-3 miesiecy. Jakie dokumenty musze mieć z polski aby starać sie o jak najniższy próg podatkowy. Słyszałem że trzeba mieć "wyciąg" z urzędu miasta w ktorym mieszkam o stałym, zameldowaniu. Czy potrzebuje jakiś papierów że jestem studentem, czy potzrebna legitymacja, czy potzreba jakiegos potwuierdzenie że opłacam mieszkanie w Polsce (słyszałem że to konieczne, jak załatwic tą sprawę). Jeszcze jedno czy istnieje taka opcja aby od razu po wizycie w Taxoffiice od razu dostał potwierdzenie dla pracodawcy jaki mam próg czy będe musiał czekać. W zeszłym roku proces ten trwal aż 1,5 miesiąca i w tym czasei dostawalem wypłate z 38% czy 68% juz dobrze nie pamietam. Byc może ten temat był już poruszany na forum, lecz ja nic nie znalazłem. Z gory dziekuje za odpowiedzi. NIech ktos zorientowany pomoże mi zrozumieć ten problem. Pozdrawiam
Adam M.

Offline mala_z_Aarhus

  • Zasłużony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 1
  • Wiadomości: 1524
  • Reputacja: +8/-2
  • Płeć: Kobieta
  • A friend to all is a friend to none.
Odp: Pytanie o 8% próg podatkowy.
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Cze 2007, 14:58:08 »
Cholera, ja bym zapamietala roznice w wyplacie miedzy 38 % a 68 %...Jak poszlo z odzyskaniem Feriepenge?

Offline GoTTie

  • Przyjaciel Portalu
  • Doświadczony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 2
  • Wiadomości: 797
  • Reputacja: +19/-6
Odp: Pytanie o 8% próg podatkowy.
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Cze 2007, 19:04:08 »