Regionalne > Esbjerg, Haderslev, Kolding ...
benzyna
parabola2:
Jakie macie spostrzeżenia na temat benzyny z stacji w dk a stacji z de
Czy jakość jest zbliżona
ARL:
benzyna jak i ropa w dk są raczej mizernej jakości, ropa ma niską liczbe cetanową porównując do shella czy bp w pl czy w de
Bluszcz:
Ropa jest beznadziejna. Już trzecie auto z silnikiem 1.9 TDI jeździ na tej ropie jak traktor, tzn. klekocze głośno i jak jest zimne to szarpie przy ruszaniu. Nie wspomnę o tym, że samochód jest "mułowaty". Wielka, naprawdę wielka jest różnica jak się zatankuje w DE albo nawet w PL. Ostatniej zimy to auto ledwo dojechało do PL, bo ropa zamarzała.... - przy prędkościach powyżej 160 km/h !! Gdy tylko zatankowaliśmy na Statoil w PL to auto od razu ożyło, mimo, że był mróz ok. -20 C.
Masakra. A spróbujcie im tylko powiedzieć, że mają ropę do d***.
Dodam tylko, że tankuje zazwyczaj na Statoil, ewentualnie Shell.
ARL:
1.9 tdi szczególnie na pd są bardzo czułe na słabą rope, czasami warto dodawać do tej "duńskiej ropy" dodatki zwiększające liczbe cetanową, osobiście moge tu polecić motul-a i liqui moly.
Bluszcz:
--- Cytat: ARL w 23 Paź 2010, 00:52:26 ---1.9 tdi szczególnie na pd są bardzo czułe na słabą rope, czasami warto dodawać do tej "duńskiej ropy" dodatki zwiększające liczbe cetanową, osobiście moge tu polecić motul-a i liqui moly.
--- Koniec cytatu ---
Liqui moly jest dobry, to wiem bo dodajemy dodatek do oleju silnikowego. A do ropy dajemy dodatek Shella, tez nienajgorszy. Teraz już jest lepsza ropa, bo zima tuż tuż, więc musieli coś z tym zrobić, bo inaczej pełno byłoby aut stojących na poboczach.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej