Regionalne > Esbjerg, Haderslev, Kolding ...
benzyna
czysio:
Podaj nazwę tego dodatku Shella , bo akurat mam tdi i tam się tankuję. Pozdro
vera:
Tankujcie do pelna to nie bedziecie mieli problemow. Proste zasady wam umykaja a zganiacie na stacje paliw. Poza stacjami w PL pod szyldem Pana Zdzicha to nie mam zastrzezen co do pracy silnika a mam akurat sluzbowe 2.0 TDI czyli najgorsza jednostke VW.
Co do dodatkow to zawsze bylem i jestem im przeciwny. Co do diesla to nie wiem ale sama benzyna jako podstawa zawiera 11 roznych dodatkow.
Pozdro
Btw. Temat o benzynie a dyskusja o dieslu :D
ARL:
--- Cytat: vera w 20 Lis 2010, 22:01:09 ---Tankujcie do pelna to nie bedziecie mieli problemow. Proste zasady wam umykaja a zganiacie na stacje paliw. Poza stacjami w PL pod szyldem Pana Zdzicha to nie mam zastrzezen co do pracy silnika a mam akurat sluzbowe 2.0 TDI czyli najgorsza jednostke VW.
Co do dodatkow to zawsze bylem i jestem im przeciwny. Co do diesla to nie wiem ale sama benzyna jako podstawa zawiera 11 roznych dodatkow.
Pozdro
Btw. Temat o benzynie a dyskusja o dieslu :D
--- Koniec cytatu ---
Dziękuje za cenną rade z tankowaniem do pełna:) to rozwiązuje wszelkie problemy jakosci paliwa:)
a tak na serio to znajomy chamował kiedyś w szczecinie modzonego golfa 4 tdi 130, który przyjechał na duńskim paliwie, na następny dzień miał korekte i pomiar na paliwie zatankowanym już w pl(nie pamiętam już dokładnie na jakiej stacji) i różnica na korzyść polskiego paliwa to pare KM i Nm więcej na tym samym setupie. Sam jeżdze już od paru lat róznymi klekotami tdi z rodziny vw i każdy jeden czy po modzie czy seria tankowany na dunskiej ropie wkręca się gorzej na obroty i jest ciut głośniejszy niż np na ropie zatankowanej na polskim shellu czy orlenie tak więc coś nie halo jest z tą duśka ropą.
vera:
--- Cytat: ARL w 22 Lis 2010, 13:24:14 ---
Dziękuje za cenną rade z tankowaniem do pełna:) to rozwiązuje wszelkie problemy jakosci paliwa:)
............
--- Koniec cytatu ---
Tak na serio to się zastanów nad powodem tankowania do pełna wtedy to ogarniesz.
Ilość uszkodzonych układów zasilania niestety jest w większości w PL ale to duży kraj i przykład trochę nie za bardzo.
Klekot zawsze będzie klekotem i sama temperatura może spowodować lekko głośniejszą prace. Klekota nie masz z przymusu to powinieneś polubić dźwięk silnika.
Jeżeli jesteś pewien złej jakości paliwa to proponuje pobrać próbkę ropy i zareklamować to cie nic nie kosztuje, bo takie filozofowanie nie ma sensu.
Co do pomiaru na hamowni to powinieneś wiedzieć, że pomiar jest obarczony błędem i bardzo rzadko wyjdzie taki sam pomiar.
Weź paliwo zareklamuj, wtedy próbka zostanie porównana z dostawą i próbką wzorcową - będziesz miał odpowiedź jak się patrzy.
W PL możesz zrobić tak samo.
ARL:
--- Cytat: vera w 22 Lis 2010, 14:23:50 ---Tak na serio to się zastanów nad powodem tankowania do pełna wtedy to ogarniesz.
Ilość uszkodzonych układów zasilania niestety jest w większości w PL ale to duży kraj i przykład trochę nie za bardzo.
Klekot zawsze będzie klekotem i sama temperatura może spowodować lekko głośniejszą prace. Klekota nie masz z przymusu to powinieneś polubić dźwięk silnika.
Jeżeli jesteś pewien złej jakości paliwa to proponuje pobrać próbkę ropy i zareklamować to cie nic nie kosztuje, bo takie filozofowanie nie ma sensu.
Co do pomiaru na hamowni to powinieneś wiedzieć, że pomiar jest obarczony błędem i bardzo rzadko wyjdzie taki sam pomiar.
Weź paliwo zareklamuj, wtedy próbka zostanie porównana z dostawą i próbką wzorcową - będziesz miał odpowiedź jak się patrzy.
W PL możesz zrobić tak samo.
--- Koniec cytatu ---
kolego ty za wszelką cene starasz się być najmądrzejszy atak zapewne niestety nie jest, nie będę się bawił w jakieś reklamacje bo nie mam na to czasu, stwierdziłem jedynie to co dla mnie i dla kilku innych osób które znam jest oczywiste czyli dziadowska jakoś paliw w dk, co do pomiaru na hamowni to ameryki nie odkryłeś oczywistym jest że każdy pomiar jest nie powtarzalny ale nie powiesz mi że róznica przekraczająca 10% jest w tolerancji błędu jakiejkolwiek hamowni, tymbardziej przy pomiarze powtarzanym.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej