poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: Nostryfikacja  (Przeczytany 5625 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline boniek

  • Młodszy
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: +0/-1
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
Nostryfikacja
« dnia: 20 Gru 2007, 18:45:58 »
Moje pytanie dotyczy nostryfikacji dokumentu poswiadczajacego moje wyksztalcenie, otoz jestem technikiem ekonomista i czy istnieje mozliwosc nostryfikacji tego tytulu bo bylem na stronie CIRCUS(czy jakos tak) i nie widzialem tam takiej opcji dla mnie....czy ktos moglby sie rozejrzec i poinformowac mnie gdyby cos wiedzial i znalazl na ten temat...
Mam jeszcze pytanie dotyczace matury. Zdawalem "nowa mature" w tym roku i czy w Danii jest ona honorowana...
Boniek

Offline MargaretMitchell

  • Doświadczony
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 2
  • Wiadomości: 500
  • Reputacja: +5/-1
Odp: Nostryfikacja
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Gru 2007, 18:52:43 »
Na podstawie nowej matury są przyjmowani polscy studenci na studia w Dani, więc to powinien byc dokument uniwersalny.

Offline Jomir

  • Super
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 599
  • -Otrzymane: 1087
  • Wiadomości: 7757
  • Reputacja: +154/-86
Odp: Nostryfikacja
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Gru 2007, 19:20:32 »
...aczkolwiek obawiam sie, ze Twoje wyksztalcenie bedzie malo przydatne tutaj...
Przepisy podatkowe, zasady ksiegowosci i rachunkowosci wszystko jest tu przeciez inne...

Nie sadze, ze bys mogl tu pracowac w zawodzieu .... no chyba, ze pojdziesz na jakis kurs... wiem, ze sa tu takowe, roczne, badz dwuletnie kursy przyuczajace do zawodu...

Fanatisme er, når man fordobler indsatsen, men har glemt målet.

technik ekonomista

  • Gość
Odp: Nostryfikacja
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Gru 2007, 17:27:10 »