Ogólne > Pomoc!
Post Danmark
dar_czar:
Witam!
Potrzebuje pomocy,wysłałem już drugi raz maila do banku z prośba o kody do konta internetowego otrzymałem dwa razy potwierdzenie,że kody zostały wysłane lecz niedotarły one do mnie.W zeszłym roku pracowałem w innej miejscowości i w banku mają poprzedni adres,ale w formularzu który się wypełnia do otrzymania w/w kodów podałem aktualny adres.Czy jest możliwe,że listy zaginęły na poczcie?Niestety mój duński jest na niskim poziomie i nie wiem czy można na stronie banku zaktualizować mój adres.Podam linka do strony banku jak ktoś by mógł się zorientować czy jest to możliwe,będę bardzo wdzięczny.
http://www.sparekassenthy.dk/
Klingoon:
Zadzwon lub napisz do Hotline
https://www.portalbank.dk/9090/help/hotline/
dar_czar:
Klingon mógł byś przetłumaczyć to na duśki:
Witam!
Chciałbym się dowiedzieć na jaki adres zostały do mnie wysłane kody do Netbanku?
Klingoon:
Hej,
Jeg har bestilt nye koder 2 gange men har ikke fået dem. Kan I se til hvilken adresse blev de sendt?
Min aktuelle adresse er:
tutaj wpisz Twoj adres
Hilsen, a tu imie
dar_czar:
Dzięki Klingon,może kiedyś spotkamy się na piwie?
Pozdrawiam.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej