Ogólne > Podatki
podatek w pl... jestem zielony
hary:
Witam mam kilka pytań odnośnie rozliczania sie z URZĘDEM SKARBOWYM w pl i tak pracując w dani od pazdziernika 2007 i mając ulgę w wysokosci 13000koron jaki pit będę musiał pobrać i ewentualnie czy będę musiał dopłacic FISKUSOWI jakąś kwotę no bo tutaj miałem jednak jakąś ulgę podatkową.i co mam zrobic aby nic dla urzędu skarbowego nie musiec płacić.I drugie pytanko będe pracował w dani do 31.03.2008 czy w przyszłum roku podatkowym tez bede musiał rozliczać się w 2 krajach. i jak to sie robi w dani.Dziękuję za odpowiedzi ;)
vera:
--- Cytat: hary w 29 Sty 2008, 19:32:11 ---Witam mam kilka pytań odnośnie rozliczania sie z URZĘDEM SKARBOWYM w pl i tak pracując w dani od pazdziernika 2007 i mając ulgę w wysokosci 13000koron jaki pit będę musiał pobrać i ewentualnie czy będę musiał dopłacic FISKUSOWI jakąś kwotę no bo tutaj miałem jednak jakąś ulgę podatkową.i co mam zrobic aby nic dla urzędu skarbowego nie musiec płacić.I drugie pytanko będe pracował w dani do 31.03.2008 czy w przyszłum roku podatkowym tez bede musiał rozliczać się w 2 krajach. i jak to sie robi w dani.Dziękuję za odpowiedzi ;)
--- Koniec cytatu ---
oczywiscie, pierwsze co Polak pyta to to aby móc nie zapłacic nic fiskusowi nie patrząc na to ile zyskał........... ::)
w twoim przypadku tak czy inaczej rozliczasz sie w PL i DK nie ma wyjątku
hary:
sorki ale ty to co z mongoli jesteś jak nie chcesz to nie pisz, normalka nawet w dani polak polakowi wilkiem.A tak na marginesie to nie chcę uniknąć płacenia podatku tylko się dowiedzieć co jest pięć żeby potem jak bede w pl nie bylo żadnych problemow.. >:(
K3:
--- Cytat: hary w 02 Lut 2008, 11:31:19 ---sorki ale ty to co z mongoli jesteś jak nie chcesz to nie pisz, normalka nawet w dani polak polakowi wilkiem.A tak na marginesie to nie chcę uniknąć płacenia podatku tylko się dowiedzieć co jest pięć żeby potem jak bede w pl nie bylo żadnych problemow.. >:(
--- Koniec cytatu ---
pozwól, że ciebie zacytuję