Ogólne > Podatki
podatek w pl... jestem zielony
Klingon:
W obu latach masz rezydencję podatkową w Polsce (na tej podstawie dostałeś ulgę w Danii) i dlatego w Polsce musisz rozliczyć się ze wszystkich dochodów, również duńskich, a w Danii tylko z duńskich. Zapłacony tutaj podatek będziesz mógł proporcjonalnie odliczyć od polskiego.
Nie wiem jakie ulgi przysługują w Polsce.
MONIKA33:
Hej podpowiem Tobie jak to wyglada,jezeli w Danii płacisz ten wysoki podatek tj.38-40 % to w Polsce sie nie rozliczasz,ale jezeli jest to tylko te 8% to rozliczasz sie jak najbardziej,podatek obliczany jest w dietach u nas w Polsce,jestem akurat po rozliczeniu takze wiem jak to wygladalo.dieta za dzien w Danii wynosi 97.20 koron dunskich i 324 *30%.ale przysluguje sie ulga w kwocie 1302zł dla kazdego obywatela pracujacego za granica,co do koloru czy numeru pit-a to lepiej znalezc dobra wykwalifikowana ksiegowa, ktora jest obeznana w tych sprawach ,wrzuca na kompa,gdzie ma program do rozliczen i problem z glowy,wydrukowany pit trafia do Ciebie,wiesz napewno ze mozesz odliczyc sobie internet,takze powodzenia,POZDRAWIAM
K3:
--- Cytat: MONIKA33 w 02 Lut 2008, 22:26:25 ---Hej podpowiem Tobie jak to wyglada,jezeli w Danii płacisz ten wysoki podatek tj.38-40 % to w Polsce sie nie rozliczasz,ale jezeli jest to tylko te 8% to rozliczasz sie jak najbardziej,podatek obliczany jest w dietach u nas w Polsce,jestem akurat po rozliczeniu takze wiem jak to wygladalo.dieta za dzien w Danii wynosi 97.20 koron dunskich i 324 *30%.ale przysluguje sie ulga w kwocie 1302zł dla kazdego obywatela pracujacego za granica,co do koloru czy numeru pit-a to lepiej znalezc dobra wykwalifikowana ksiegowa, ktora jest obeznana w tych sprawach ,wrzuca na kompa,gdzie ma program do rozliczen i problem z glowy,wydrukowany pit trafia do Ciebie,wiesz napewno ze mozesz odliczyc sobie internet,takze powodzenia,POZDRAWIAM
--- Koniec cytatu ---
dziewczyno, to co napisałaś nie ma żadnego sensu