poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.

Aktualności:

Autor Wątek: podatek w pl... jestem zielony  (Przeczytany 12690 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

K3

• Gość
Odp: podatek w pl... jestem zielony
« Odpowiedź #15 dnia: 04 Lut 2008, 20:05:06 »
i w związku z tym mam rozliczyc dochód z Danii w Polsce??

TAK

Offline Jomir

• Super
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 599
  • -Otrzymane: 1087
  • Reputacja: +154/-86
« Odpowiedź #16 dnia: 04 Lut 2008, 21:22:10 »
183 dni nie wystarcza....
Prawo polskie mowi o 183 dniach i przeniesieniu centrum interesow zyciowych, ze nie wspomne, ze "centrum interesow zyciowych" jest rowniez interpretowane jako akcje przynoszace zyski, lub zyskownie wynajete nieruchomosci...
Oczywiscie rodzina (maz, zona, dziecko" rowniez.
Fanatisme er, når man fordobler indsatsen, men har glemt målet.

Offline malyszk

• Młodszy
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Reputacja: +0/-0
« Odpowiedź #17 dnia: 04 Lut 2008, 21:32:05 »
dzieci ani zony nie mma, więc pani powiedziała, ze mam mame w Poldce wiec mam rodzine i owaki osrodek w Polsce bo mama tam zostala wiec pwiedxiałem ze mam jeszcze 4 siostry i brata i czy ich z rodzinami tez mam zabrac do danii. Panie w US po prostu nic na ten temat nie wiedziały i powiedzialy ze na wiele sposobów mozna to odebrac, kazda z nich  co innego mówiła> powiedziały zebym sobie znalazł cos w internecie albo poszedł do biura rachunkowego, woęc dalej nic dokładnie nie wiem

Klingon

• Gość
« Odpowiedź #18 dnia: 04 Lut 2008, 21:39:15 »
Jeżeli korzystałeś z ulgi to na podstawie tymczasowego miejsca pracy (zamieszkania w Polsce i tym samym rezydencji podatkowej w Polsce). Dlatego w Danii zapłacisz podatek od duńskich dochodów a w Polsce od wszystkich dochodów.