Ogólne > Podatki
podatek w pl... jestem zielony
Tula:
--- Cytat: lilianka w 23 Kwi 2008, 19:16:48 ---i każdy jest siebie wart?????
--- Koniec cytatu ---
To Twoje zdanie. Ja widze roznice jakosciowa miedzy np. Radkiem Sikorskim a Andrzejem Lepperem. A glosuje, odkad dostalam prawo wyborcze, na "mniejsze zlo".
lilianka:
a co do Leppera to ja tez sie wypowiadac n ie bede bo On to już szczyt szczytów :)
Jomir:
Orwell w "Folwarku zwierzecym" napisal mniej wiecej tak: Koryto jest to samo tylko swinie sie zmieniaja. Te nowe sa najgorsze, bo przychodza glodne.
jonny2003:
--- Cytat: lilianka w 23 Kwi 2008, 19:02:42 ---ja też nie lubie oszustów , ale nie takich ,,, tych którzy obiecuja złote góry całemu państwu zgarniaja kase i siedza cicho nic nie robiac. ja nie uciekłam z kraju ze wzgledu na to ze sa oszuastami, ale to własnie on i zmusili mnie do wyjazdju w poszukiwaniu lepszeg życia. ludzie ucza sie od władz :)))))
--- Koniec cytatu ---